Re- cik- lēti kārtējā versija

Zinu, zinu, ka mana māmiņa redzot šo kolāžu teiks: ''Šito, smuko džemperi sagriezi!'' :)))). Nu sagriezu! Nevaru es izturēt drēbes, kas stāv skapī jau 10 gadus un tāpat ir skaidrs, ka nekad vairs tās nevilkšu. Un vienalga, ka kādreiz tās bija skaistas, piestāvēja un visiem patika, laiks ir aizgājis un izlietu ūdeni nesasmelsi, vienā upē neiekāpsi utt. utt. :).

Tātad, paldies Unai par brīnišķīgās vestes ideju!

Man šoreiz pagadījās džemperis, no kura sanāca veselas divas vestes abiem bērniem un vēl apkaklīte- šallīte man pašai.

Nācās vien noārdīt filca rotājumus no džempera, uzzīmēt piegrieztni, izmantojot par piemēru vienu bērnu džemperīti. Šuvu visu kopā ar šujmašīnas elastīgo audumu dūrienu H, kas gan apstrādā maliņas, gan vienlaicīgi arī sašuj audumus un piedevām vīle sanāk elastīga.

Mazākā bērna vestes rokriņķus un kakla izgriezumu apšuvu ar vilnas diegu, ja lielākais gribēs, arī viņa vesti vēl izrotāšu.

Pašai sev vēl sanāca apkaklīte reizēm, kad negribas rotāties ar šalli.

Pāri palika džempera piedurknes, kuras noteikti pārtaps par cimdiņiem... bet ne šodien! :)

Komentāri

Irēna teica…
nu, burvīgi! joprojām apbrīnoju Tavu čaklumu ..
Inese teica…
kāds vērtīgs džemperītis izrādījies - aš 4 dažādām lietiņām upurējies :))) Tās filca puķes jau varēji saķibināt ap savu apkakli...
Anonīms teica…
Foršas vestītes!
Un tāda apkaklīte man ļoti patīk. Šķiet ļoti praktiska, dzīvojoties pa āru - nekur nekas neatveras vaļā un nepūš. Pašlaik gan lietoju tikai dēliņam, bet pašai arī tādu gribētos. :c)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Irēna! :)

Vai, Inese, vēl nav par vēlu, vēl neizmetu, var uzķibināt! :)))

Liki, es jau arī šo esmu no bērnu garderobes pārņēmusi :))
Anonīms teica…
nu Aijuk tu taču esi viens ellīgs sievišķis, šito skaisto lietu izformēji, bet vestītes skaistas un labi, ka abiem vienādas, nu man trūkst vārdu....... tikai daudzpunkti
oma
Aija Elliņa teica…
Es taču teicu, ka viņa tā teiks!!! :)))

Nē, mammu, es pārdomāju, pirms griezu! :) galvenais, ka bērniem patīk, nav veltīgs darbs izdarīts! :)
Anna teica…
Manu džemperi sagriezi!!! Ja bez jokiem, tad mans gan vēl stāv skapī- gaida, varbūt Gaspažiņai kāda māsa vai brālis uzrodas, tad labi nēsātos, bet par ideju lielais paldies( ja nu nestāv tik ilgi skapī...:D)
Anonīms teica…
Superīga ideja :) un ļoti smukas vestītes sanākušas ;)
Aija Elliņa teica…
Anna, nopietni, Tev arī tāds ir? Negriez, negriez, tādam svarīgam mērķim ir jāpataupa noteikti! :)

Paldies, Anonīms! :)
Anna teica…
Pavisam nopietni- man arī tāds ir, savā laikā tur Gaspažiņa "dzīvoja"...ja nu vēl noder...
Aija Elliņa teica…
Novēlu- lai noder! :)))))