Darbiņš padarīts- V

Vai mēs varam pakrāsot Lieldienu olas? Tieši šādu jautājumu man vakar uzdeva lielākais bērns! :)

Laikam jau arī bērniem ir apnicis slimot, sēdēt mājās un domas dodas jau pavasara virzienā.

Sarunājām, ka pagaidām iztiksim ar krāsojamām lieldienu olu bildītēm, krāsosim un padomāsim, kādas rotāsim īstās olas, kad pienāks laiks.



Mazākais bērns arī izkrāsoja oliņu. Iedeva darbiņu man. Tad savāca pie sevis, kaut ko uzrakstīja un iedeva man vēlreiz. Viņš teica- tur ir rakstīts mans vārds Rihards un ķeksītis nozīmē to, ka darbiņš ir pabeigts! :))))



Es tagad arī tā pie sevis domāju-

Pusdienas paēstas V
Bērnam zāles iedotas V
Somai rokturi notamborēti V
Noskaņojums- vidēji labs, gaidam pavasari! V :)))))))))

Komentāri

Inese teica…
forša ķeksīšu sistēma :)
Labs darbiņš, kas padarīts :D
Aija Elliņa teica…
vai ne? :)))) es galvenais brīnos, kur viņš tādu ir izdomājis, varbūt kāda audzinātāja tā bd dara- ievelk ķeksīti kaut kur, ka darbiņš padarīts! :D
Anonīms teica…
domāju, ka šitā gudrība nāk no BD, visi tā atķeksē padarītos darbiņus, bet cik vērīgs ir tāds maziņš bērniņš, mūsu mazais gudrītis
oma
Aija Elliņa teica…
Ir, ir vērīgs! nekas nepaslīd garām neievērots! :)
Irēna teica…
PAVASARI, nāc ātrāk:))