Pretī vasarai!

Lūk- esmu pabeigusi somu! Zinu, ka pienāks vasara un ja tā būs tik karsta kā pagājusī, es iekritīšu depresijā, nostaigāšu 3 mēnešus vienās linu biksēs un topā, vienās un tajās pašās zempapēžu kurpēs un būs vienalga, ka ir jauni tērpi un rotas :). Bet šodien es ceru, ka tā vis nebūs! Tātad- viens darbs no nepabeigto darbu sērijas. Pilnīgi neesmu nekāda tamborētāja, bet reiz metu sev izaicinājumu un sāku tamborēt jaku. Rakstiņš nolūkots žurnālā Mazā Diāna (tamborēšana), Nr. 5, 2002.

No iztamborētās jakas mugurpuses detaļas, sašuvu somas pamatdetaļu. Augšpusi nedaudz savilku un aptamborēju ar īsajiem stabiņiem. Tad izadīju 6 detaļas, kas kalpos par rokturiem. Sapinu tās ''bizēs''. Atlika piešūt rokturus un iešūt oderi. Odere ir divās kārtās, no iekšpuses balta, bet pret ārpusi tumši pelēka, jo man likās, ka tā labāk izceļas somas raksts. Vēl tikai neliels izdaiļojums skaistas rozes izskatā. To gan netaisīju pati šoreiz. Roze ir jauka piemiņa no mana kādreizējā brauciena uz Ņujorku un tā vien šķiet, ka visu šo laiku gaidījusi savu somu, ko izdaiļot! Soma gatava iziet ielās! :))))

Komentāri

Ilze Lipska teica…
Ak, cik skaisti! Saki, kā lai es atrodu laiku kaut kam tādam?????
Man gribas izsaukties -super!

Un būšu pavisam atklāta,kad stāstīji,ka grasies gatavot somu no nepabeigtā tamborējuma,pie sevis nodomāju -nu nē taču....Jo nereti tīmekļos nācies redzēt ne visai gaumīgas šāda veida lietiņas...

Bet te ir tik sievišķīgs un pat elegants rezultāts!!!
Man ļoti patīk!:))
Antra teica…
Nu burvelīgi :) Tāds skaistums nedrīkst stāvēt skapī!!!
Aija Elliņa teica…
Paldies par labajiem vārdiem! :) Man patiešām prieks, ka patīk!

Inese, tas arī ir mans izaicinājums- pagājušajā vasarā sašuvu kaudzi ar it kā lupatu somām, bet mans mērķis bija, lai tās neizskatās pēc lupatām (bloga labajā pusē Cimdu un Somu galerijā var redzēt) ... šeit tas pats! man liekas, ka izdevās! :)
Zkss teica…
Izdevās, izdevās! Ļoti smuka soma. Manā mīļākajā krāsā! Bez Ņujorkas puķes nebūtu tā efekta! Un kurpes Tev fantastiskas, sevišķi papēži un tā biezā zole(hm, kur var tikt pie tādām?)!
Lai Tev ideāla vasara un soma tiek mīļi lietota!(Starp citu-jaunas lietas jāsākot valkāt, lietot piektdienā vai sestdienā. Tad tās īpaši mīļi lietojoties un smuki izskatoties:)Jau gadus 20 mēģinot to atcerēties, saku, ka uz mani tas darbojas)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Zkss! :)
nebiju dzirdējusi tādu ticējumu, būs jāpamēģina! :)
Kurpes pirms pāris gadiem nopirku Euroskor veikalā :)))
Anonīms teica…
Mmm.. cik skaisti :) nenoliegšu, ka man ar pirmā doma par tamborētu somu likās tāda nepārāk, bet nu Tavējā ir tik burvīga sanākusi :) ka tā vien gribētos arī sev tādu :)
Anna
Anonīms teica…
nu mazais lauvēn, kādu brīnumu atkal esi sadarījis, nu skaisti bezgala, kur tā vasara kavējās
oma
Aija Elliņa teica…
:D Vēl jau pa priekšu pavasari jāsagaida! :))))
Elīna Šimkus teica…
Man vienmēr patikušas tamborētas somas, un šī Tev sanākusi ļoti jauka!
Man sevišķi patīk, ka augšpuse savilkta - tā piedod somai labu formu un dikti labi piestāv somas musturam!
Un puķe - kā punkts uz "i" :))
Ļoti skaisti!
Kā liecinieks saku - svinīgais solījums izpildīts godam!!!
Lai labi nēsājas :))
Aija Elliņa teica…
Nu ja, Elīna, redz kā sanāk, ja Mince palīdz! :))))

paldies! :)
Madara teica…
un kā vēl izdevusies :)) super. es ar nevaru saņemties (drīzāk atrast laiku) savai tamborētai somai pie šallītes :) un man nu toč tik skaisti nesanāks :)
Inese teica…
re kā esmu nokavējusies, viss jau pateikts - atliek vien pievienoties, soma patiešām skaista!!!
Mans papildus koments - man kā reizi jakai šis rakstiņš ne īpaši likās piemērots, bet somai ir OK :) Vēl man dikti patīk, kā tu ar tamboradatu māki "izadīt" :D (tas par rokturīšiem :D) Tā ir, ka Mince strādā, bet tu tik lielies :D
Aija Elliņa teica…
Madara, sanāks, kāpēc tad nesanāks!? :)
Aija Elliņa teica…
Ai, Inese, nevaru pierast pie vārda ''iztamborēt'', jo šī darbība ir ļoti reta manās izdarībās :D (jeb tas ir tiešais tulkojums no krievu valodas- adīt ar tamboradatu)... :)
Daiga teica…
Ļoti skaists rezultāts un nav svarīgi no kā sācies :)
Irēna teica…
cik sievišķīgs un skaists rezultāts! Zini, kas Tev vēl pietrūkst tai komplektā? es tā iedomajos Tevi-garos plandošos melni punktainos svārkos..
Anonīms teica…
Ļoti sievišķīga, vasarīga somiņa! Un komplektā ar sarkanajām kurpēm un balto žaketi vispār!... :c)
Ak, pavasar', kur Tu kavējies...
Inga teica…
tik tiešām skaista soma! Cik ilgā laikā tā tapa?
Aija Elliņa teica…
Paldies par Jūsu komentāriem! :)

Inga, kā jau rakstīju, tamborējums pats tapis stipri sen, tos pārējos apdares darbus pa pāris vakariem veicu + pirms tam kādas 3 dienas domāju, kā būtu labāk! :)
Anna teica…
Tu jau zini, Aija, nebeidzu sajūsmināties!
Agnese teica…
Cik SUPERĪGA soma!!! Un krāsa burvīga!!! Ļoti, ļoti skaista!!! :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna, paldies, Agnese! man ļoti ļoti liels prieks! :)
Inga teica…
:))) Tagad atliek tik vien tāds sīkums- sagaidīt vasaru! Ļoti skaista soma! Ar tādu somu - vasara būs krāsaina un skaistiem notikumiem bagāta! :)))
Aija Elliņa teica…
Inga, es tā ceru! paldies!
Daiga teica…
Ļoti smuki sanācis. :)
Interesants rakstiņš. Un rozīte fantastiska.
Es ar gribu tādu somu! :)
Aija Elliņa teica…
Daiga, paldies! Nu tad tik jāņem tamboradatu rokās! :)))
Unknown teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Sigita teica…
Oooo! Šo nebiju redzējusi! Laikam tad Tev vēl nesekoju:)
Tāds skaistums! Es neprotu tamborēt...
Aija Elliņa teica…
Jā, Sigita, šis ir labi sens darbiņš :) Es arī neesmu baigi lielā tamborētāja, bet dažreiz uznāk iedvesma!