PALDIES parāds

Es nu arī varu teikt tāpat kā Laine- kur pazūd laiks? Bērni mājās, vienam bronhīts, otram tāpat klepus, pa nakti klepo, pa dienu iet ņigu ņegu... es tepat kaut kur pa vidu! :)

Nu jau kādu nedēļu esmu Paldies parādā Žē un Nipai, par jauko grāmatu apmaiņu, kuru esam veikušas. Esmu ieguvusi grāmatas par lentīšu izšuvumu veidošanu, darbošanos ar bērniem un vēl vienu avansā par pečvorku. Mīļas, meitenes, liels Jums paldies! Tagad sapņoju par brīvu un klusu brīdi, kad varētu to visu iepazīt un palasīt!

Pagaidām no savas puses varu piedāvāt vien divas grāmatiņas, jo pārējās ir papīra formā, bet, kas zina- varbūt kādam noder! Ja ir interese, atsūtiet e-pastu uz adresi aijas.ellina@inbox.lv! :)

Pirmā ir Ilzes Sausiņas Dekoratīvi auduma ziedi.

Otrs ir žurnāls no sērijas Rokdarbu vācelīte- Īru mežģīnes.

Te ir daudz un dažādas pamācības prasmīgām tamborētājām.

Arī uzņēmīgākas iesācējas var paņemt pa atsevišķam motīvam un izmantot kādu ziedu adījumu, tamborējumu dekorēšanā.

Komentāri

Anonīms teica…
Nezinu, vai drīkstu pieteikties, bet savu @ nosūtīju. Pasakainas grāmatas, ļoti kārotos palasīt.
Aija Elliņa teica…
Viss kārtībā, nosūtīts! :)
Anna teica…
Žēl, ka es neko nevaru piedāvāt- nav man iespējas ieskanēt...
Aija Elliņa teica…
Anna, dodu arī pret Paldies! :)
Daiga teica…
mani dikti interesē grāmatiņas, pretī varu dot no šī
http://mammasblogs.blogspot.com/search/label/EXCHANGE
Anonīms teica…
Sveiki!
ja ir iespējams lūdzu nosūtiet arī man- enapolo13@inbox.lv
Anonīms teica…
Ja drīkst pieteikties - uz žurnālu par īru mežģīnēm :)
abmc@inbox.lv