Egoistiskie salāti. Bet varbūt lietas mainās...

Ne reizi vien jau rakstīju par saviem egoistiskajiem našķiem- ēdieniem, ko mājā neviens, izņemot mani neēd- zivs filejām kokosriekstu piena mērcē, apelsīnu mērcē, dažiem salātiem u.c. Šodien gribēju palutināt sevi un uztaisīt salātus ar vistas fileju mandeļu skaidiņās. Kad svinīgi ierados istabā ar saviem dekoratīvi krāšņajiem salātiem, bērni aizdomīgi vaicāja, ko es ēdīšu? Vēl vairāk- viņi paziņoja, ka daļu no tā arī grib! :D

Tāpēc saku, ka lietas mainās! :))) Tad nu sēdējām un ēdām- es savus salātus ar vistas fileju mandeļu skaidiņās, bet bērni vistas fileju, mērci un katrs vēl pa milzīgai pašceptas linsēklu maizes šķēlei klāt! :)))))

Vajadzēs-

1) vistas fileju,
2) salātus, kādi katram tīk (es nopirku lapu salātu izlasi ar nosaukumu Tripple Riviera veikalā IKI par 0,99 Ls),
3) sarkano papriku,
4) citrona sulu,
5) olu, miltus un mandeļu skaidiņas filejas apvārtīšanai,
6) sāli, piparus pēc garšas,

mērcei

1) konservētus tomātus savā sulā, sagrieztus mazos gabaliņos bez mizas,
2) ķiploka daiviņu,
3) nedaudz olīveļļas,
4) sāli,
5) pētersīļus (es izmantoju svaigi saldētus).

DARU TĀ

Vistas fileju sagriežu mazākos, garenos gabaliņos. Apberu ar sāli un melnajiem pipariem. Apslaku ar citrona sulu. Apvārtu miltos, sakultā olā un mandeļu skaidiņās, lieku cepties.

Es apcepu arī papriku, jo svaiga man tā ļoti negaršo. Silta un apcepta un nedaudz pasautēta man tā liekas viens no garšīgākajiem ēdieniem! Katrā ziņā, šādā laikā kā šodien, siltas sastāvdaļas salātiem netraucē! :)

Kamēr fileja un paprika cepās, kārtoju salātu lapas uz šķīvja un uztaisu mērci. Pielieku tomātiem klāt nedaudz sāls, iespiežu ķiploka daiviņu/as, pieleju olīveļļu (šoreiz man bija linsēklu eļļa) un pieberu pētersīļus. Samaisu. Lieku šķīvī vistas fileju un paprikas, pārleju ar mērci.

Labu apetīti!

Paldies par iedvesmu Anitai un žurnālam ''Škola Gastronoma'' Nr.22 (102) 2010. nov.

Komentāri

Irēna teica…
nu , izskatās ļoti dekoratīvi!
Aija Elliņa teica…
... ēdami arī bija! :D
Anonīms teica…
cik labi, ka arī puisīši sāk izrādīt interesi par taviem veselīgajiem un skaistajiem ēdieniem
Anna teica…
Reizēm jāpalutina arī tikai sevi ne tikai savu jauko ģimeni...
Baiba Vigule teica…
Uh, uz šādu fotogrāfiju nevar vienaldzīgi noskatīties, uzreiz jau siekalu pilna mute.... :)
Aija Elliņa teica…
Redz, Anna, ka ģimene sāk interesēties arī par maniem īpašajiem ēdieniem, būs jāsāk sev gatavot kaut ko vēl eksotiskāku :)))))

Paldies, Baiba! īsta krāsu terapija, ne tikai salāti! :)
Antra teica…
Ļoti atbilstoša krāsu terapija pelēkajam pavasara laikam :) Un ne tikai terapija! Gan jau garšas kaŗpiņas arī palutinājās mmm... :P
Aija Elliņa teica…
Jā, Antra, noteikti palutinājās! :)