Grāmatzīmju diena

Vakar bija viena interesanta diena. Daudz kas bija jāpaspēj. Bet pievakarē, pateicoties Irēnas uzaicinājumam, pabiju Māras centrā, kurā kopā ar centra bērniņiem taisījām grāmatzīmes. Kā mums veicās var redzēt Irēnas ''atskaitē'' :). Tā bija ļoti interesanta un vērtīga pieredze. Pavisam nevainīgi pajautāju vienai mazai čiepai, vai negrib man apsēsties klēpī un paskatīties, ko lielie bērni dara... Tā arī pavadīju visu nodarbību ar mazo Natu klēpī. Natai bija 3 gadi, svars kā putna spalviņai un apņēmība kā ģenerālim. Nepārtraukti runāt, griezt ar šķerēm un komandēt mani, kas jādara, tas mazajai Natai bija nieks! :))))))) Rezultātā uztaisījām Natai 2 grāmatzīmes un centāmies palīdzēt arī pārējiem bērniņiem. Atbraucot mājās, darbi turpinājās, jo mani zēni gribēja zināt, ko es ar svešajiem bērniņiem darīju. Tad nu taisījām grāmatzīmes arī mājās!

Skatoties, kā bērni strādā, arī sev uztaisīju vienu! :)

Atbraucot mājās, jutu lielu atvieglojumu... ka man ir kur un pie kā atbraukt. Varbūt kādreiz vajag pabūt ''citā dzīvē'', lai saprastu, ka daudzām lietām, kas notiek savā dzīvē vispār nav vērts pievērst uzmanību, kur nu vēl par tām satraukties!


Katrā ziņā, labprāt vēl kādreiz došos uz centru Irēnai palīgā!

Komentāri

Irēna teica…
Jums arī brīnišķīgi sanācis!Rūpīgs darbiņš!
Anonīms teica…
jā, jauna pieredze vienmēr ir svētīga, iespēja paskatīties no malas uz savu kādreiz nevajadzīgo šķendēšanos.
oma