Smukie putniņi, vai atnesāt mums pavasari?

Nē, šie smukie putniņi neatnesa pavasari, jo viņi mūs apciemo ļoti bieži arī visaukstākajās un sniegotajās ziemas dienās.

Parasti sarunās saucam tos par sarkankrūtīšiem, bet šodien pameklēju googlē un atradu īsto nosaukumu- tie ir svilpji!

Man ļoti patīk viņu krāšņais ietērps, jo ikreiz, kad pelēkā dienā pamanu šīs košās krāsas, paliek tā kā priecīgāk ap sirdi.

Izskatās, ka svilpis gana labi sadzīvo arī ar vietējiem zvirbuļiem un zīlītēm, jo ar tiem lieliski sadala barotavu, neviens neliekas atstumts, katram sava kārta!

Komentāri

Elīna Šimkus teica…
Aija, cik jaukas bildītes!!!
Ar šiem putniņiem man saistās kāds īpašs stāsts! Vienmēr atmiņā palikusi mana pēdējā pastaiga ar mūsu sunīti Džipo Neretā...viņam tā bija pēdējā ziema un nabadziņš no vecuma pārvietojās lēni, bet tai pastaigā bija pārlaimīgs! Ārā bija vismaz mīnus 20, spoža saule un sniegs vizuļoja...! Un šādā (piesnigušā un vizošā) kļavā bija sasēdis vesels bars sarkankrūtīšu :))
Mēs ar tēti nevarējām ne acu atraut! Arī tētis teica, ka kopš bērnības nebija redzējis šādu skatu...! Tagad man sarkankrūtīši vienmēr atgādina to pastaigu...!
Aija Elliņa teica…
Cik jauks stāsts un jaukas atmiņas, Elīna! :)
Man nav šādu atmiņu attiecībā uz šiem putniņiem, bet viņi vienmēr izsauc ļoti patīkamas emocijas, vienmēr! :)
Irēna teica…
burvīgas bildītes!
Anonīms teica…
cik skaisti putniņi, pēc formās tā kā zīlītes, man nav gadījies ieraudzīt
Aija Elliņa teica…
Skaties, varbūt līdz jums arī aizlido! :)
Inese teica…
skaisti pavasara vēstneši - es ar domāju, ka sarkankrūtīši, jo putnus īsti neatpazīstu :)
Es jau ceru, ka tie tomēr atčivinās šurp to pavasari...
Aija Elliņa teica…
Inese, ja neatčivinās, tad atsvilps! :))))
Anonīms teica…
Aij, cik jauki!
Man gan sarkankrūtīši vairāk ar ziemu asociējas, manuprāt, viņi pie mums ziemas sākumā no ziemeļiem atlido, bet pavasarī lido atpakaļ uz savu īsto dzimteni. Bet varbūt kļūdos.
Manos laukos viņus nez kāpēc neredz tik bieži, cik redzējām, dzīvojot pilsētā.
Aija Elliņa teica…
Jā, VIneta, es arī nekad vasarās viņus neesmu redzējusi, varbūt vienkārši nenāk pie mājas meklēt barību, jo internetā izlasīju, ka it kā visu gadu esot sastopami :) Ej nu sazini! Vasarā pie mums pa kādam dzenītim iemaldās... viens reiz pat mēģināja mājas sienā izkalt carumu :D