''Rumbulīši'' brauc uz dabas muzeju

Vakar bija viena ērmota diena! Izdomājām draudzīgā ģimenes lokā doties uz Dabas muzeju. Aizgājām uz staciju, pusstundu gaidījām vilcienu, tas neatbrauca... Bez mums uz perona bija vēl cilvēki. Gājām uz autobusu, atkal pusstundu stāvējām, beidzot nokļuvām Dabas muzejā. Atceļā stacijā brīnījāmies, kāpēc katrs otrais pulkstenis rāda savādāk. Piegājām pie kasieres, es pajautāju, cik ir pulkstenis un kāpēc lielais rāda 15.00, bet viņai kabīnē 14.00? Un tad kasiere ar plašu žestu- kā trieca papīra lapu pie stikla!!! Tas bija mēms paziņojums- tu pati stulba, tavs vīrs idiots un bērni tev droši vien arī neriktīgi!!! :))))))))) Uz lapas bija rakstīts, ka pulksteņi bija jāpagriež stundu uz priekšu...


Apstulbuši vilkāmies uz vilcienu, lai brauktu mājās, bet mūsu ģimenītē jau ilgi apjukums nevalda. Braucām mājās un, izlasot, ka nākamā pietura ir Rumbula, mans lielākais bērns moži paziņoja, ka tūlīt sakāps pilns vagons ar ''rumbulīšiem''! :)))))) Tas tiešām bija jautri! Iedomājāmies, ka mēs paši esam gatavie ''rumbulīši'', kas bija apskatīt Dabas muzeju un ir atpalikuši no dzīves, jo nezin jaunākās aktualitātes! :)


Bet nu par pašu muzeju. Neteikšu, ka mana mīļākā vieta būtu tāda, kurā izstādīti daudz izbāzti dzīvnieki, es to īpaši nesaprotu un neatbalstu, bet tā jau tikai mana privāta darīšana. Bērnus muzejā visvairāk piesaistīja tieši ļoti daudzās ‘’interaktīvās’’ lietas- ekspozīcijas, kuras, pretēji parastajam, var aiztikt, taustīt, šķirt dažādas lapas, bīdīt atvilknes utt.
Dažādas informatīvas sienas, pie kurām nospiežot podziņas, iedegas lampiņas un var redzēt dažādu dzīvnieku dzīves vietas.

Pie viena skārienjūtīga ekrāna pat sanāca neliels konflikts, jo brāļus tik ļoti interesēja kukaiņu dzīve, ka bija mazliet jāpastrīdas, kurš pirmais ar to iepazīsies! : D Uz mirkli varējām sajusties laimīgi, ka nedzīvojam seismiski aktīvā zonā- nelielu zemestrīci te var izbaudīt uz īpaša ‘’trenažiera’’. Jāsaka, ka visi pieci muzeja stāvi bija ļoti labi apmeklēti. Man pat mazliet ņirboņa likās par lielu un gaisa par maz, bet ir jauki, ka cilvēki ar bērniņiem nāk uz muzeju! Man, protams, vislabāk patika mīļdzīvnieku izstāde un par viennozīmīgu favorītu manās acīs kļuva šis trusis. :)))) Saku atkal- šī ir vieta, kur var braukt!

Komentāri

Antra teica…
Jā... diena pēc pulksteņu pagriešanas ir vienmēr dīvaina... šodien darbā arī nevarēju saprast- kāpēc pulkstenis rāda 12, bet man vēl nergibās ēst :D
Dabas muzejs ir super! Un superīgi, ka tur notiek viss, lai piesaistītu, gan regulāras izstādes, gan pamatekspozīcijā ievieš ar vien ko jaunu. Vien riktīgi aizraujoša diena.
Inga teica…
:))) man sanāca līdzīgi, tiešām kaut kā palaidu garām to, ka pulkstenis ir jāsagroza kā savādāk.
Dabas muzejs:)) Man šķiet - viens no bērniem mīļākajiem muzejiem! Žēl, ka pagaidām vēl pie mums ir tik maz muzeju, kuri būtu bērniem draudzīgi.
Aija Elliņa teica…
Jā, bērni tur tiešām bija nu ļoti daudz! :)
Un aizmirsu pierakstīt, ka viņu mājas lapā bija informācija par stundām, kad var apmeklēt par brīvu muzeju! Man liekas, citos muzejos es tādu atlaidi neesmu dzirdējusi! Lai arī ieejas maksa nav dārga, noteikti kādam šī iespēja ir īpaši svarīga!
Anonīms teica…
Paldies par ieskatu muzeja dzīvē, neesmu tur bijusi! Un vislielākais prieks protams par rumbulīšiem, kuri uzzināja atkal kaut ko jaunu
Aija Elliņa teica…
Es arī tur biju pirmo reizi, starp citu! :)
Rumbulīši priecīgi!
Irēna teica…
Izskatās varena izstāde! Un par tiem izbāzeņiem- vismaz par daudziem dzīvniekiem, kuru nav zoodārzā (vai tur grūti izpētīt tuvumā), cilvēciņi lieli un mazi var gūt priekšstatu :)) Muzejs jau arī ir kā izglītojoša iestāde
Aija Elliņa teica…
Tā jau, Irēnīt, ir, es to saprotu. Nekad dzīvē neredzēšu tīģeri 10 cm atstatumā, bet te to redz! :)
Anna teica…
Nemaz nezināju, ka tur tagad tik feinas ekspozīcijas, pēdējo reizi biju pirms gadiem 10-11...
Aija Elliņa teica…
Anna, nu re, vajag aizbraukt kādreiz! :)