Cik jauki saņemt dāvanas!

Mīļās meitenes, liels un novēlots PALDIES par virtuālajām dāvaniņām, kuras dažas dienas atpakaļ sāka birt kā no pārpilnības raga manā blogā!

Paldies-

Šoreiz laikam lauzīšu noteikumus un nepārsūtīšu nevienai šo dāvanu, jo jebkurā blogā, kurā paskatos, šī dāvaniņa ir jau saņemta! :) Mīļās meitenes- visus blogus lasu, par visu rakstītāju darbiem sajūsminos, paldies, tā turpināt!

Ar interesei lasu blogus, ar kuriem draudzība tikko aizsākusies, ar bažām piedomāju, kas noticis, ja kāda senāka draudzene neko neraksta! :)))

Pie viena gribu izteikt patiešām lielu prieku, ka mana bloga sekotāju pulks ir kļuvis vairāk nekā 90 lasītājus liels. Man prieks, ka Irēnas konkursa rezultātā esmu iepazinusies un virtuāli sadraudzējusies ar daudziem jauniem blogiem un to rakstītājām.

Nebrīnaties, ja tuvākajās dienās nekomentēju Jūsu rakstīto, tā man ir gandrīz nepārvarama lieta- cīnos ar LMT mobilo internetu. Šodien, gribēdama, noskaidrot, kādēļ ir tik lēns un nelietojams internets, saņēmu atbildi, ka esot pārtērēts limits. Teicu, ka statistika rāda, ka pat pusi neesmu iztērējusi. Man atbildēja, ka to nevarot man tā paskaidrot tehniski, laikam es esot gājusi ne tikai caur datoru, bet savādāk internetā... Meitenes, mīļās, kā vēl var ieiet internetā- caur ledusskapi vai pieliekamo kambari... Telefons man ir no cita operatora. Nu ko nu es nesaprotu, to es nesaprotu. Varbūt vīram sarunas ar LMT veiksies labāk! Ceru uz drīzu (un ātru) sarakstīšanos!

Komentāri

Madara teica…
:D nē nu nosmējos gan - caur ledusskapi vai pieliekamo :D:D:D
pozitīvs lādiņš visai dienai :D
Aija Elliņa teica…
Ai, nu man smiekli nenāk... ļoti kompetenta atbilde no LMT darbinieka :D Bet es arī cenšos skatīties uz visu no humorīgās puses :)))) kas cits atliek!
Inese teica…
:D - Aiju, es jau ar Tev vairs nesūtīju, jo šitais mega ātrumā izklīda pa blogu blogiem - bet savā pateicības runā (http://pieineses.blogspot.com/2011/03/mils-vards-par-balvam-dargam-vertigaks.html) pieminēju, ka visi janvārī "sabučotie" blogi ir aktuāli mīļi arī šobrīd :)))
Irēna teica…
ak vai, LMT blamējas...:))laikam pie viņiem var iekāpt arī caur vēdlodziņu:)) Un paldies par dāvaniņu!
Anonīms teica…
Es arī sasmējos par to ledusskapi :) Un jāsaka, ka nupat tikai pamanīju ka neesmu pierakstījusies sekotājos :D Visu laiku domāju, ka esmu TO podziņu nospiedusi.
Lai jauka diena un atrisinās nesaskaņas :)( Tas domāts LMT) :D
Inga teica…
Nu gan LMT! Kauns viņiem! Varbūt jāpaķicina, ka izvēlēsieties - piemēram Lattelekom:D
Par to ledusskapi gan sasmējos! :))))
Aija Elliņa teica…
Inga, es jau izvēlētos gan Lattelekom, da nav tā kābeļa riktīgā :)))) Lattelekom sakari man arī caur antenu, bet tā nepiedāvā internetu :) Jādzīvo kā ir! :)
paldies, Inese, par labajiem vārdiem, janvāra ''buča'' joprojām aktuāla, tas tiesa!
liinushkins, man arī tā gadās, dažos blogos ieeju acur citiem blogiem un tad secinu, ka nemaz neesmu sekotājos :D
Elīna teica…
Es arī,es arī pievienojos pie šī virtuālā sveiciena! (ir arī manā blogā!)
Aija Elliņa teica…
Paldies, ELīna! :)
Hela teica…
Es tomēr nolēmu ievērot noteikumus un tāpēc paziņoju, ka tev ir vēl viena balviņa. :)
http://heladarbojas.blogspot.com/2011/03/paldies-par-atzinibu.html