Ir tapusi!

Nezinu vai to novelt uz paviršu attieksmi pret dzīvi vai labāk nosaukt par interešu daudzpusību :), bet es nevaru vienus rokdarbus darīt ilgstoši. Mani aizrauj aizvien jaunas lietas un idejas un vienmēr gribas mēģināt ko jaunu. Pilnīgi nesaprotu, kā es varēju pirms bērnu piedzimšanas nostrādāt vienā darba vietā 13 gadus...

Bet šoreiz runa par somām- pagājušajā vasarā šuvu somas un varētu turpināt tādā garā, bet nē- man jāmēģina atkal kas jauns! Tamborēto somu jau jums atrādīju, tagad pienākusi kārta adītajai. Te tā ir!



Akrila dziju nopirku Rimi izpārdošanā. Rokturus Avotu ielas audumu veikalā. Oderes audumu atradu draudzenes dāvinātajā audumu maisā :).

Adījums bija pavisam vienkāršs- * 6 valdziņi ‘’rīsiņā’’, 5 kreiliskajā adījumā, 6 valdziņi pīnei, 5 kreiliskajā, 6 pīnei, 5 kreiliskajā *, tad šis raksts un no * līdz * spoguļattēlā.

Adīju aptuveni 35 X 56 cm lielu taisnstūri, kuru pārlocīju uz pusēm, sašuvu sānu vīles, pieadīju kreiliskā valdziņā adītus taisnstūrus rokturu piestiprināšanai. Iešuvu oderi ar divām kabatām, vienu no tām mobilajam telefonam. Uztaisīju 8 ''bārsktiņbumbuļus'', pa 4 katrā somas pusē. Aizdares somai nav, jo ar šādiem rokturiem, turot somu, tā vienmēr ir ciet.


Esmu apmierināta ar padarīto! Ziemas apsēstība cimdi ir beigusies, varu pievērsties vasaras apsēstībai- somām!

Komentāri

Elīna teica…
Man ļoti patīk gan krāsa, gan modelis!
Anonīms teica…
skaists akcents ziemas noslēgumam :) lai labi nēsājas :)
Anna
Irēna teica…
tiešām skaisti un rūpīgi kā vienmēr!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna. Pie šīsdienas klimata, ļoti labi būs! :))))
spaariite teica…
man ļoti iepatikās tava soma, skaista
Inga teica…
:))) Riktīgi smuka soma! Man tie bumbulīši ļoti patīk! :)))) Tagad tik jāizdomā uz kurieni doties pirmo reizi ar jauno somu! :)))
Anonīms teica…
Ak Dievs, cik skaista somiņa, malacis, to jau var sūtīt uz izstādi
Aija Elliņa teica…
Paldies, Spaariite!
Inga, jau devos- uz bērnu dārzu pēc bērniem :)))))
Paldies, Anonīmā mana māmiņa (tas taču bija Tavs komentārs?) !
Madara teica…
smuka tā mānija :D
Hela teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Hela teica…
Oho, kas par somu! Ieturēti eleganta, skaista soma. Šobrīd tieši tādi laikapstākļi, lai to nēsātu. :)
Inese teica…
it kā jau smuki un viss tā kā savās vietās, bet pa manam - pa garu viņa ir. Man dikti patīk kā tā izskatās pašā pirmajā bildītē, kur no augšas nobildēta un mazliet nogrieztu apakšiņu - vo tur ir ideāls izmērs :)
Pušķīši feini, dikti labi uzprišina adījumu
P.S. Mani gan mulsina tavi norādītie izmēri - ja pārlocīts uz pusēm, tas nozīmē, ka tā ir tikai 28 cm gara? Kādi īsti ir tie izmēri gatavā variantā?
Elīna Šimkus teica…
Man ļoti patīk krāsa! Tiešām feina dzija! Pavasarim ļoti aktuāli :)) Un vienmēr patikušas pīnes adījumos! Jā...un koka rokturītis vispār TOPĀ :))
Anna teica…
Ļoti sievišķīgi un skaisti...
Aija Elliņa teica…
Sirsnīgs paldies par visiem komentāriem!
Ilze Lipska teica…
Nu kaut kas fantastisks, Aija! :)