Kaut kas līdzīgs Tildas lellei

Tildas lelles biju redzējusi jau agrāk internetā, bet tā- garāmejot.

Kad draudzene vārda dienā uzdāvināja šo grāmatu, man nebija miera! Jāpamēģina!

Grāmatā bija dota piegrieztne (kontūra melnā krāsā), atlika tikai darboties.



Jāsaka, ka šī mana lelle ir pilnībā reciklēta- ķermenītis ir no bērnu sporta biksēm un zeķubiksēm, mati no maza dzijas kamoliņa, drēbes no draudzenes dāvinātā lupatu maisa.

Es biju ārkārtīgi pārsteigta, cik šī lelle ir liela! Šūt bija diezgan grūti, tā prasīja lielu rūpību un pacietību. Mans ieteikums, ka ķermenīti nevajadzētu šūt no pārāk mīkstas un plānas trikotāžas, lellei tomēr vajadzīgs zināms ''saturs'', un būs grūti uztaisīt lelles slaidās rokas un kājas, ja būs pārāk plāna trikotāža. Pildījumam, domāju, ka noteikti jāizmanto plāno sintaponu, savādāk bez ''celulīta'' neiztikt! :)

Vislielākie joki sākās tad, kad viss bija sašūts, izņemot matus. Sapratu, ka neko nesaprotu no bildes un paskaidrojuma norvēģu valodā! Tad nu metu kaunu pie malas un rakstīju Elīnai!
Elīna, liels Tev paldies, bez Tavas palīdzības lelle tā arī būtu palikusi bez matiem! :))))

Tātad, lūk, ko Elīna mums satulkoja: ''Vispirms ar atbilstošans krāsas zīmuli iezīmē ''čolkas'' līniju pāri pierei un arī nedaudz uz vaigiem. Ar atbilstošas krāsas dziju piešuj ''čolku'' (kā zīmējumā A).

Iezīmē t.s. celiņu- pa vidu sasprauž vairākas drošības adatiņas, sākot no pieres līdz pakausim un pa adatiņai katrā galvas pusē (kā zīmējumā B).

Nofiksē dzijas galu vienā pusē un sāk tīt starp adatiņām, kamēr visa galva noklāta (kā zīmējumā B).


Kad visa galva noklāta, matus piešuj pa viduslīniju (kā celiņu) un tad citur, kur vajadzīgs. Kad mati piešūti, adatiņas izņem.

Atsevišķi no dzijas izveido 2 ''buntītes'''un piešuj galvai abās pusēs (kā zīmējumā C).''

Un tagad es jums pastāstīšu pašu smieklīgāko! Droši vien, ka daudzas ievēroja, ka man lellīte ir krietni apaļāka miesās, nekā lelle uz grāmatas vāka... Es savā iesācējas entuziasmā un vēlmē ātrāk tikt pie lelles, vispār izlaidu vienu detaļu- skaisto, šmaugo vidukli, kā rezultātā manai lellei uzreiz pēc pleciem sākas... gurni! :D Tāpēc es saku, ka man ir sanācis tāds kā Tildas lelles un Karlsona krustojums :)))))

Ja šūšu vēl kādu Tildas lelli, tad noteikti pieguļošā un augumu izceļošā apģērbā, lai parādītu, ka neesmu aizmirsusi nevienu detaļu! :))))

Komentāri

Unknown teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Unknown teica…
Aija, priekš "pirmā kucēna" man jau liekas ka diezgan laba Tilda sanākus. Es arī pēdejā laikā pieķeru sevi pie domas ka gribu pamēģināt uzšūt sev kādu no Tildas smukajām lellēm.
Aija Elliņa teica…
Vai, paldies, Solle, dikti jau centos! :)
Zini, ja gribas, tad vajag mēģināt! Tur tiešām var izpausties, gan ar tērpiem, gan rotājumiem utt. :D
Jūlija teica…
Jauka lelle sanākusi! Ja tu nepateiktu, nemaz neredzētu ka nav vidukļa, re cik labi atbilstošs apgērbs maskē defektus! :D
Aija Elliņa teica…
:D Galvenais, pareizi apģērbties, vai ne? :)))))
Antra teica…
Fantastiski piemīlīga Tilda!!! Super! Jāpiekrīt, ka tiešām apģērbs maskē visu! Pat neiedomājos, ka viņai nav vidukļa :D Patiess prieks, ka Tev noder grāmatiņas un lupatu maiss. Lai gan lupatu maiss nebija pie dāvanas skaitāms :P
Aija Elliņa teica…
Paldies par noderīgajām gāmatiņām! :)
Inese teica…
tāda riktīga "mammīte" sanākusi - es atkal domāju, ka tu to slaidumu tai apģērbā esi paslēpusi :)))
Bet bilde gan kā no grāmatas lappuses izplēsta - ļoti smuka
Anonīms teica…
Lieliska lelle sanākusi :) Ja Tu pati nerakstītu par vidukļa neesamību, tad vismaz pēc bildes es ar neko tādu nesamanu :) Vispār varu tikai apbrīnot Tavu ideju, ko tādu šūt, jo man liekas, ka baigi sarežģīti tas viss.. :) Lelle būs Taviem puišiem? :)
Anna
Elīna Šimkus teica…
Ohohohoooo!!! Kas par lelli! Es teiktu - "skolotāja brīvdienās" :)
Smalki nostrādāts...noteikti vajadzēja daudz pacietības.

Man prieks, ka varēju palīdzēt un prieks par rezultātu!
Kā jau Tev vakar rakstīju - tā jau ir tā blogdraudzības burvība :))
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inese, es jau te nezināju, kur lai ''iekomponēju'' to lelli, visu māju izskraidīju, vesela fotosesija sanāca! :)

Anna, nav sarežģīti, bet prasa tādu pindzelēšanos! :) Zēniem teicu- spēlējaties, ja gribat, bet ne tā kā ar ziloni un pērtiķi- aiz kājām neraustīt un aiz rokām pa gasu negriezt- tā ir dāma! :D

Paldies, Elīna, vēlreiz par palīdzību, jā pacietība patiešām bija nepieciešama! :)
Irēna teica…
Tildas māsīca ir stilīga!!
Aija Elliņa teica…
:D tik tiešām māsīca! :)
Biene teica…
Es teiktu tāda Tildas biroja darbiniece Tev sanākusi.Man gribētos tādu ofisā turēt!
Aija Elliņa teica…
Biene, tā laikam mana zemapziņa sūta sveicienu no garajiem gadiem birojā manā pagātnē! :D nu kaut kā tā... :)
Ineta teica…
Lelle ir sanākusi tiešām lieliski! Un par to slaido vidukli, ja nebūtu pateikusi, kad tā viņai nav, tad nemaz ari neko nenojaustu:), apģerbs padarija savu-"defektu' pārtaisija par efektu:)), nu kā jau tas ari dzīvē notiek.
Anonīms teica…
nu Tildai netraucē nelieli apaļumi, citādi dikti slaida un gara, visskaistākā frizūra, es par tādu vienmēr esmu fanojusi
oma
Diāna teica…
Man kā meitenei bez vidukļa tieši tas patika vislabāk, ka viņa neuzdzen kompleksus. :DDD Skaista!
Elīna teica…
Es arī nemaz nebūtu pamanījusi kādus trūkumus vidukļa rajonā. Manuprāt, ļoti feina lelle.
Aija Elliņa teica…
Paldies!!! :) ... sēž tagad te un mūs vēro... lielā lelle :)
Una teica…
Zini, ja es šūšu tādu lelli, tad tādu kā tev - bez vidukļa! Fifīgāk izskatās!
Aija Elliņa teica…
Diāna, es esmu pārsmējusies!!! Tikko ieraudzīju Tavu komentāru un to, ka blogger.com to bija iemetis pie nevēlamiem komentāriem :D Laikam Tev nav taisnība par to vidukļa neesamību! :))))

Bet vispār- Bārbijas lelles tips man arī neliekas tas vispievilcīgākais, man liekas, ka lellītei jābūt ar apaļumiem vai vismaz resniem vaigiem, ja ne savādāk! :D
Anonīms teica…
man ziņkārība un gribas tomēr pajautāt - nu cik aptuveni tā lellīte Tev ir gara? jo bildē ar viņa liela izskatās.. :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Jā, Anna, viņa arī ir liela un gara- man ir 55 cm, bet, ja būtu vēl tā trūkstošā vidukļa detaļa, tad būtu vēl kādi 7 cm klāt! :) liela meita!
Zkss teica…
Sasmējos par bezvidukli:DD
Ļoti smuka. Rosina arī mani sabriest kādai lellei....
Aija Elliņa teica…
Noteikti, Zkss, vajag mēģināt, jauka nodarbošanās lelles šūšana! :)
Inga teica…
Riktīgi foršā lelle! :))) Un tas, ka viņa nav kaut kāds abstrakts standarts, bet ir pati, ir ļoti jauki! Tā ir viņas "odziņa"! :)))
Paldies, ka aprakstīji matu šūšanas procesu, man mazajam puikam kaut kādā veidā jādabū gatava ragana:D Iespējams, ka viņai būs arī mati,tik man šķiet, ka viņi (mati) varētu sanākt līdzīgi Tavas Tildas matiem:D
Aija Elliņa teica…
Varētu būt līdzīgi :D, zini, vēl var tām ''buntītēm'' pārgriezt tos diedziņus, tad būs vēl ''raganīgāki'' mati, jo es uztinu un tā arī atstāju, bet, kad pārgriež, tad iet riktīgi uz visām pusēm :))))