Biešu salāti- variācija par tēmu

Vakar vakarā Anitas lieliskajā blogā redzēju vienkāršu biešu ēdiena recepti http://meklejotpriekus.blogspot.com/2010/10/velesanu-dienas-bietes.html.

Šodien nolēmu dot savu ieguldījumu veselīgo rudens ēdienu klāstā. Recepte no žurnāla ''Škola gastronoma'' 2009.gada aprīļa numura.

Vajadzēs-

1) 2 lielas bietes,
2) 3 vidējus burkānus,
3) 1 sīpolu,
4) 2 ķiploka daiviņas (es liku vairāk),
5) dilles,
6) eļļu,
7) sāli, cukuru, maltos melnos piparus, citrona sulu.

DARU TĀ

Oriģinālajā receptē ir šādi- bieti un burkānu nomazgā, notīra un sarīvē. Sīpolu notīra un sasmalcina. Sasilda pannā eļļu un minētās sastāvdaļas apcep aptuveni 4 minūtes. Pēc tam un mazas liesmas sautē, apsegtu ar vāku, minūtes 20.

Es parasti daru tā- tā kā es tikai pēc biešu un burkānu novārīšanas izdomāju, ko gribu gatavot, es sarīvēju tos jau vārītus un apcepu eļļā ar sīpoliem burtiski dažas minūtes.

Dilles nomazgā, smalki sagriež. Ķiploku notīra, sasmalcina ķiplokspiedē un pieliek klāt biešu burkānu masai. Pēc garšas pieber sāli, piparus, cukuru un citrona sulu.

Komentāri

Irēna teica…
jā, bietes jāēd visās iespējamās variācijās, tas nu ir veselīgs produkts; vienīgais jautājums, kā reizēm iemānīt bērniem, vai ne?
Aija Elliņa teica…
Tā ir, Irēnīt! Es skaidri atceros no savas bērnības, ka man tētis lika ēst bietes un es sēdēju pie galda (man bija kādi 8 gadi) un domāju- lai mana dzīve tagad beidzas, lai es nomirstu labāk, nekā ēdīšu tās bietes! :) :) :) Vai nav stulbi? :) :)