Pagarinu dzīvi bērnu drēbēm

Vīruss ir pārņēmis mūsu ģimeni savā varā, cits jau atlabis, dažs tikko sācis klepot...

Vienmēr visiem par lielu izbrīnu esmu stātījusi, ka mani mīļakie gadalaiki ir rudens un ziema. Tagad izskatās, ka dzīve ienes savas korekcijas un laikam drīz būšu starp tiem, kas saka- man riebjas! :) :) Negribu gulēt naktī un tumsā klausīties, kurš no bērniem atkal ir sācis klepot un tādā garā... nu labi, kā nācis, tā aizies arī šis vīruss, bet vajag jau kādreiz mazliet pasūdzēties, vai ne? :)

Lēnā garā pa māju dzīvojoties, esmu devusi jaunu dzīvi dažām mazliet nonēsātām bērnu drēbēm. Kā jau reiz rakstīju http://aijaslietas.blogspot.com/2010/08/recycled.html un http://aijaslietas.blogspot.com/2010/08/ielapu-rokdarbi.html, nedaru to aiz nabadzības vai skopuma, bet aiz pārliecības, ka nav jāpiesārņo planēta ar to, ko varam vēl izlietot :).

Vienam krekliņam bija ļoti neglītas pelēkas piedurknes- ar krāsu traipiem un samazgātas. Ņēmu talkā pidžamas krekliņu, kas nevienam neder un nomainīju neglītos piedurkņu galus pret citiem.


Šis pidžamas krekliņš glāba arī vienas mājas bikses no iznīcības, piešķirot tām jaunu dzīvi neregulāra izskata ielāpu veidā :).

Citas mājas bikses tika pie spilgtiem ielāpiem, kas agrāk bija ... bērnu zeķītes.

Kad reiz mācījos Jāzepa Mediņa mūzikas vidusskolā, mūsu solfedžo skolotājs teica, ka slinkums virzot progresu. Tā kā man bija mežonīgs slinkums pāršūt sabojātu džinsa bikšu rāvējslēdzēju, tad man sanāca ļoti ''progresīvs'' risinājums :) pogu izskatā.

Un vispār- paldies tam, kas izgudroja šujmašīnu!

Ceru pēc kāda brīža padalīties savos iespaidos par Īpaši sulūgi ābolkūku, kuras recepti šodien gribu izmēģināt!

Visiem jaukas brīvdienas UN LABU VESELĪBU!

Komentāri

Irēna teica…
nu šī ir mana mīļākā tēma, malace!
Aija Elliņa teica…
Es to zināju, Irēnīt! :) :) Gandrīz jau nosaucu rakstiņu par Re-darbi! :) :) :) :)

Paldies!
Anonīms teica…
izcilas pārvērtības, kuras ļoti patīk bērniņiem pašiem un arī ļoti labi izskatās. MALACIS
Aija Elliņa teica…
Paldies! :) Mazais par futbolbumbām uz ceļiem bija īpaši pozitīvi satriekts! :)