Pēc krāsu raibuma seko rakstu izaicinājumi

Vakar rakstīju, ka cimdiņu kārotāji mani ir izaicinājuši radīt cimdus ar drosmīgiem, spilgtiem rotājumiem.

Bet nesen pie manis nonāca arī kādi skaisti cimdi ar mežgīņu rakstu plaukstas virspusē un aicinājumu tos ''izgreznot bagātīgi''.

Izvēlējos pērlītes, kas ir pārsvarā ar melnu nokrāsu, bet ietonētas arī ar zaļu, tumši zilu un violetu krāsu.

Cimdu raksts pats pateica priekšā ko un kur šūt.

Diemžēl, manas fotoprasmes atkal nespēj parādīt cimda patieso izskatu. :) :) Katrā ziņā, šie bija pirmie mežģīņrakstos adītie cimdi, ko izšuvu!

Komentāri

Inese teica…
ļoti skaisti cimdi un grezns izšuvums - un perfekti, ka ir nevis melnie "salmiņi", bet hameleoniņi...
Nenoniecini savas foto prasmes, jo otrajā bildē ir visā krāšņumā redzams gan cimds, gan izšuvums!
Aija Elliņa teica…
Paldies, jā tie hameleoniņi ir super, tikko atvērās Abakhan veikals Maskavas ielā, tur sapirkos, tiešām laba lieta!
Laine teica…
Jā, darbošanās ar cimdieņiem viennozīmīgi ir tava lieta! Un topā krāsu gamma melnsarkanbalti! Super!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Laine!

Šodien atdevu divus sarkani melnos, biju laimīga redzēt prieku dāmas acīs! Un no šī prieka jau laikam mēs visas esam nedaudz atkarīgas! :) :)
Irēna teica…
Burvīgi kā vienmēr!
Diāna teica…
Tiešām ļoti skaisti. Es neesmu pērlīšu cilvēks, bet tādus gan es sev uzadīšu, tikai sarkanus, un izšūšu. Man līdz šim likās, ka mežģīne jau pati ir skaista, ko nu vēl izšūt, bet nu es praksē redzu, cik daudz tādam cimdiņam dod tās pērlītes. Īsti dāmas cimdiņi.
Aija Elliņa teica…
Man prieks, Diāna! kad uzadīsi, noteikti mums visām atrādi, lūdzu! :) lai varam kopā papriecāties!
Anonīms teica…
jā, dabā ir daudzkārt efektīgāk, tik eleganti, kaut uz teātri un sēdēt cimdos