Zivs fileja kokosriekstu piena mērcē ar šampinjoniem

Te vēl viens piedāvājums no sērijas ''Mani egoistiskie ēdieni'' (http://aijaslietas.blogspot.com/2010/09/silta-un-egoistiska-zivju-zupa.html). Egoistiski tādēļ, ka tos gatavoju tikai sev, jo tikai man tie tīk, neviens neprasa tos pagaršot un pie viena neapēd (mazuļu mammas sapratīs)! Lūk tā! :)

Vajadzēs-

1) zivs fileju (receptē ir minēta menca, es šoreiz gatavoju zandartu, vārdu sakot, brīva izvēle),
2) šampinjonus,
3) kokosriekstu pienu,
4) sāli, piparus, eļļu cepšanai.

DARU TĀ

Zivs fileju apcepu eļļā, uzberu sāli, piparus. Izceptos gabaliņus salieku siltumizturīgā traukā.

Pirms ņemu šampinjonus, apcepu sīpolus, bet receptē tā nav minēts. Šampinjonus pārgriežu uz pusēm vai sīkāk, apcepu, beigās pārleju ar kokosriekstu pienu.

Šampinjonu/kokosriekstu mērci pārleju pāri zivīm, lieku cepeškrāsnī 200 grādos uz 10 minūtēm.


Komentāri

Anonīms teica…
Izskatās šis ēdien ļoti drosmīgs un specifisku garšu. Atsevišķi visu šo ēdu, bet nu neiet man kopā šampinjoni ar kokospienu un vēl sīpoli. Tāpat zivs ar sēnēm.
Pa manam - sēnes + sipoli + sviests un atseviški zivs ar kokospienu.
Respektīvi - jautājums - vai šis ēdiens ir garšīgs? Nu patiešām garšigs, ko vērts atkārtot un gatavot?
Aija Elliņa teica…
Kā jau rakstīju, sīpols nav receptē un nav arī obligāts, tā ir tikai mana personsikā piedeva!

Pārējais, manuprāt, iet kopā ideāli! Nevienai no sastāvdaļām nav tāda ļoti specifiska un uzbāzīga garša, tādēļ, man šķiet, viss iet kopā, nenomāc viens otru, bet papildina...

Aizmirsu piemetināt, avots- www.apollo.lv recepšu labas, bet krietni sen atpakaļ
Aija Elliņa teica…
Anonīms, jā, MAN garšo, bet kā mēs zinām- uz krāsu un garšu biedra nav (tulkojot tieši no krievu valodas) :) :) :) respektīvi, kas vienam garšo, otram varbūt ir fuiii! :) :) :)
Antra teica…
Drosmīgi gan, bet ļoti bieži drosmīgie garšas salikumi sniedz mums patīkamus pārsteigumus. Un katram mums ir unikālas garšas kārpiņas. Zinot Aijas garšas izjūtas, esmu pārliecināta, ka viņa nekad netaisītu neko negaršīgu. Pazīstot viņu (ārprāc to nevar teikt... vairākus desmitus gadu... ak piedod) nekad neesmu pat pagaršojusi kaut ko dīvaini garšojošu, lai gan iepriekš ir licies... hmmm... kas gan tur sanāks ;)
Aija Elliņa teica…
:) :) Paldies, mana draudzene desmitgažu garumā! :)
Anonīms teica…
A man izskatās, ka varētu būt pat ļoooti garšīgi.. tā vien gribas pamēģināt ar tādu zivi.. vienīgi vai nav pa daudz šķidruma jeb ti Tu nemaz neēdi un izlēji?
Aija Elliņa teica…
Kas nu par izliešanu, to jau var dzeršus izdzert! :) :) :) Joks...

mērces daudzums šajā porcijā paredzēts 2 porcijām :) :) nu vai man jāatklāj visi fotografēšanas knifi un apsvērumi!? :) :) :)
Anonīms teica…
nezinu vai vispār ir ēdiens kur neietu klāt sēnes, domāju, ka jābūt ideālai garšai
oma
Aija Elliņa teica…
Oma, sēnes neiet pie ievārījuma maizes :) :) :)
Elīna teica…
Mīļš paldies par recepti! Šodien nolēmu pagatavot!
Nopirku mencas fileju, klāt uzvārīju pilngraudu rīsus, viss kopā sanāca ļoti garšīgi! Es arī gatavoju bez sīpoliem, jo tie piedod specifisku garšu un aromātu, kas manā skatījumā pārāk nomāktu pārējo sastāvdaļu nianses :)
Un izmantoju lieso - 6% kokosriekstu pienu.
Garšas ļoti labi iet kopā, tiešām nav nekas dīvains! Zivs sanāca ļoti maiga un sulīga!
Gaidu nākamo interesanto recepti!
Aija Elliņa teica…
Elīna, man milzīgs prieks! :)

klau, mūžu dzīvo, mūžu mācies, es nemaz nezināju, ka ir liess un trekns koksriekstu piens... Paldies atkal par to, turpmāk pievērsīšu uzmanību!
Elīna teica…
Hmm...es gan dzīvoju Oslo un te tie kokosriekstu pieni ir vairāku veidu. Es šodien izvēlējos starp 17%, kurš skaitās treknais un 6% - lieso. Redzēju arī ar visādām piedevām - garšaugiem u.t.t.! Interesanti!

Bet zivtiņa tiešām izdevās lieliska :))
Aija Elliņa teica…
Paldies, Elīna, vēlreiz! Tu dzīvo Oslo! interesanti... zini, domāju, ka kokosriekstu piens ar piedevām nu gan laikam pie mums nav atrodams... Lai gan- par ko es varu spriest, manā Salaspils veikalā Maxima (ar vienu x) daudz kas nav atrodams! :) :) :) Bet tas jau neliks mums pāriet tikai uz vārītiem kartupeļiem ar štovētiem kāpostiem, vai ne? :) :)