Berete- otrs mēģinājums

Man laikam nav mēra sajūtas. Kad uzšuvu vienu cimdiņu pāri, beigās tapa kādi 67 (tikko saskaitīju bildes). Pēc vienas somas sekoja vēl 21... Acīmredzot, tagad ir pienākusi kārta beretēm : )))))))) Neesmu pārliecināta, ka vēl taps desmitiem berešu, bet kāda vēl droši vien gan. Jo vienmēr jau atrodās vēl labāks modelis, vēl interesantāks raksts un gribas sevi pārbaudīt- vai man sanāks, vai es varēšu. Un ir arī tīri praktiski apsvērumi- pirmā berete ir ļoti silta, lai gaida salu, tagad tajā ir par karstu.

Rakstu noskatīju atkal turpat- http://foto1.inbox.lv/lavendel2/beretes/zila1.jpg, vēlreiz liels paldies rokdarbniecei, kas bija šo beretīšu apkopojumu ielikusi 'draugos' domubiedru grupā Visādi rokdarbi!

Te nu jāsaka, ka ar rakstu man nemaz tik viegli negāja. Pabeidzu bereti adīt un tā arī nesapratu kapēc... Zuda valdziņi, salīdzinot ar tehnisko rakstu, bet izlīdzējos ar savu līdzšinējo adītājas pieredzi un kaut kā galā tiku!

Puķīšu motīvus vēl apšuvu ar sarkaniem caurspīdīgiem fliteriem, lai vēl vairāk akcentētu tos.

Ja vēl kāds man iemācītu, kā nobildēt vienkrāsainu adījumu tā, lai reljefā izceltos raksts, tad es būtu pavisam laimīga! Citādi pašlaik sanāk tā- var teikt nekā! :(

Komentāri

Antra teica…
Brīnumjauka Sarkangalvītes beretīte! :) Koši un pārliecinoši! Lieliski!
Aija Elliņa teica…
Paldies! Jāpiecep tik pīrādziņi klāt, vai kas tur tai Sarkangalvītei bija groziņā :) :) :)
Inese teica…
tiešām sarkangalvītes cienīga micīte :) ļoti skaista krāsa.
Neesmu nekāds foto guru, bet lai rakstu redzētu, var pamēģināt no slīpa leņķa fotografēt un bez zibspuldzes. Tad gan vajadzīgs labs apgaismojums...
Grūti tā dot padomus, nezinot ne fotoaparāta iespējas, ne citus apstākļus... Vienkārši mēģini visas pozīcijas, ko piedāvā fočiks un visus iespējamos leņķus: no augšas, no sāna, dažādos slīpumos, kamēr uzķersi īsto, kurš pašai liksies OK
Irēna teica…
jauka berete, visām īstām rokdarbniecēm nav mēra sajūtas...:), profes. fotogrāfi saka, ka sarkanas lietas ir ĻOTI grūti labi nofotografēt!
Aija Elliņa teica…
Paldies, paldies! :)

tā jau ir, tikai eksperimenta kārtā var atrast labu bildi, ja nav aparatūra kā profesionālim... vienreiz melnus cimdus uzbidēju ar kaut kādu režīmu, kas paredzēts salūtam naktī :) :) :) :)
Anna teica…
Cepurīte superīga, man dikti patīk!
Man ar' ar to sarkanā fotografēšanu iet traki- mēģināju nofotografēt musturdeķa gabalu, tad jau redzēsi kā sanāca...
Aija Elliņa teica…
Prieks, ka patīk! Gaidam ar nepacietību musturdeķi! :)