Sarkans melns sarkans

Nezinu, vai gaisā kādas vēsmas vējo, vai kāpēc tā sakritis, bet šogad daudz jāšuj sarkani vai melni cimdi. Varbūt pati nedaudz uzdevu toni, sākot šī gada ''kolekciju'' tieši ar sarkaniem cimdiem.

Melni vienmēr ir cilvēkiem patikuši, jo laikam ir universāli ar to, ka pie visa piestāv.

Bet- lielākais šī rudens izaicinājums priekš manis bija pasūtījums šūt sarkanus cimdus ar melnu mežģīni un melnus cimdus ar sarkanu mežģīni. It kā jau klasisks krāsu salikums, tomēr man no tāda bail. Iedomājoties sarkanu kopā ar melnu, prātā ataust kāda 80. gadu beigu filma, kur varonei mugurā ir melnas bikses un tajās sabāzta sarkana mākslīgā zīda blūze brrrrrrrrr :DDDDDD.

Nolēmu šo tēlu dzīt prom un vizualizēt doto uzdevumu ar kādiem Karmenas motīviem- melni svārki, sarkana roze utt. :)

Lūk, kas sanāca!




Komentāri

Anonīms teica…
nu ko lai saka, man liekās, ka sarkans ar melnu un melns ar sarkano ir OK, SEVIŠĶI SKAISTI IR melnie ar sarkano, malacītis čaklītis
Inese teica…
... man gan tomēr tie sarkanie un melnie patīk ar savas krāsas rotājumiem :)
Piedo, gaumes jautājums..., bez tam, ja ir pieprasījums, tad var šūt da jeb kādas krāsas :) Var jau būt ka dzīvē izskatās pavisam savādāk...
Anna teica…
Mani favorīti no kobbinētajām krāsām ir pirmie un trešie, bet pati arī droši vien izvēlētos melns+melns un sarkans+sarkans, lai gan kaklarotu arī vienu šoreiz esmu sev savērusi tādu Karmenisku- sarkans ar melnu...k-kas īpatnējs un pievelkošs šajā salikumā tomēr ir...
Zinu, ka ne pa tēmu, bet, Aija, lūdzu iemāci man tamborēt vai adīt cimdus...Tu mums tomēr tāds cimdu specītis! Top man te tāds viens komplektiņš priekš sevis, kur dikti vajag cimdus ar'klāt, bet nu nemāku!
Aija Elliņa teica…
Paldies visiem! :) galvenais, ka visi raibie jau aizgājuši :) :)
Aija Elliņa teica…
Anna, vai Tu iemeti acis www.musturs.lv mājas lapā, tur, kur ir pamācība, kā adīt cimdus, man liekas, ka tur ļoti saprotami paskaidrots. Ja kāds konkrēts jautājums, droši man raksti uz aija.ellina@inbox.lv vai 'draugos', atbildēšu! :)
Man patīk tie sarkanie ar mazām melnām mežģīņu puķītēm!!!
Aija Elliņa teica…
Jauki, Inese, paldies! :):) ...

Bet vispār tāds krāsu jaukums nemaz nav par sliktu, it sevišķi, ja gadās kāda drūma rudens diena! :)
Anna teica…
Paldies! Sarkstu un kaunos-biju pavisam aizmirsusi par musturkrājumiem...atradu to, ko gribēju.
Zkss teica…
Mani favorīti-1;2;3! Es valkāju melns+sarkans. Pat pārsvarā. Mīļākās krāsas. Man derētu 3. Vai Tu, Aija, netaisīsi kādu loteriju uz cimdiem? Es točna pieteiktos!
Aija Elliņa teica…
Anna, man prieks! man liekas, ka 'musturā' ļoti sakarīgi ir viss parādīts! :)

Zkss, gribi teikt, ka Laines ideja būtu jāpārvērš par tradīciju!? Un kāpēc gan ne? :) :)
Anonīms teica…
man ļoti patīk visi 3 sarkanie cimdi - krāsu salikums un dekorācija ir man absolūti uzrunājošs :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Paldies, man prieks, ka patīk! :) :)
Zkss teica…
Aija-nu varbūt, ka jā! Diezgan daudzos blogos(kuros ir tiiik ļoti daudz kā paštaisītā, un ne tikai) reizumis notiek pa loterijai. Viskārdinošākais, ko varēja laimēt-kaut kas līdzīgs printerim, ar kuru varēja izgriezt JEBKĀDAS figūŗas, zīmējumus utt. Cena ap 200$. Bet nu tas bija izplatītaju blogs:) Es, kā ļoti slinka adītāja un vispārēja rokdarbniece, ļoti labprāt piedalītos šādās loterijās!
Aija Elliņa teica…
Labi, ceru, ka Ziemassvētkos ko tādu uzorganizēšu! :) :) Vēlreiz, Zkss, paldies par ierosinājumu!