Gandrīz vai patriotisks uzsaukums:)

Nesen rakstīju par jauko sajūtu, kāda pārņem, kad gaidu kādas preces piegādāšanu mājās. Piemēram, ja esmu pasūtījusi kādu grāmatu interneta grāmatnīcā http://www.jr.lv/. Pa laikam tiek pamesta acs uz vārtiņu pusi, vai nenāk pastnieks, kas piegādā paciņas... Iepirkties internetā sāku, kad bērni bija pavisam mazi un likās neiespējami ar diviem mazuļiem staigāt pa lielveikaliem. Tagad bērni ir paaugušies, bet joprojām bieži ir ''mājas aresta'' brīži, kad nekur netieku un vienīgā iespēja kaut ko iegādāties ir sameklēt un nopirkt to internetā.

Šodien biju dubultpriecīga, jo, pirmkārt, saņēmu skaistus auskarus, kurus pasūtīju, noskatoties mums visiem zināmajā sociālajā tīmeklī rokdarbnieču domubiedru grupas galerijā. Un, otrkārt, tādēļ, ka pabalstīju latviešu ražotāju, ja var tā skaļi izteikties! :) Un, lai man piedod visi tirgotāji, nesamaksāju 5 Ls pa virsu kādam starpniekam!

Piegādes izdevumi? Ceļš līdz Rīgai un atpakaļ maksā 1.20 Ls, bet piegāde tikai 20 santīmus vairāk...

Lūk, meitenes, novērtējiet, vai nav skaisti?


Paldies rotu veidotājai Aijai Stūrniecei, meklējiet viņas darbus http://www.draugiem.lv/ galerijās! Aijiņ, lai Tev daudz pircēju un liela iedvesma darboties! :)

Un vēl es gribu visām meitenēm, rokdarbniecēm, kas kaut ko veido (pērļo, izšuj, ada), arī sev, tai skaitā teikt- mazāk klausamies viedoklī : ''Vai tad ir vērts adīt, taisīt auskarus utt. utt... tagad jau visas to dara!''. Jā, es esmu redzējusi varbūt 200 auskarus galerijās, bet šie uzrunāja tieši mani un izrādījās tieši man taisīti!

Ko es ar to visu gribēju teikt? :) Rokdarbosimies ar prieku un lepnumu par to, ko mākam un atbalstīsim arī citas rokdarbnieces! Manuprāt, ir tik jauki otram pateikt- tieši tavs darbs man patīk un ir vajadzīgs!

Un atcerēsimies par šīm iespējām arī gādājot Ziemassvētku dāvanas, jo tas laiks jau vairs nav aiz kalniem. :) :)

Komentāri

Anonīms teica…
ļoti gudrs un labs uzsaukums, cilvēku gaumes ir tik dažādas, vajag tik uzdrīkstēties un viss notiek un kādam noteikti to vajag. Ļoti glīti auskariņi!
anonīmā oma
Aija Elliņa teica…
Paldies par sapratni, anonīmā oma! :):)
Inese teica…
pilnīgi piekrītu - kaut arī pašas visu protam (nu vismaz pieļaujam, ka protam), tomēr ir lietas, ko labprātāk nopērku no kādas čaklas rokdarbnieces :), jo katram tomēr jau ir savs rokrakstiņš, iestrādītes u.t.t. u.t.j.p.
Aija Elliņa teica…
Tieši tā, Inese! :)
Anna teica…
Cik jauki un patiesi vārdi...Es pati gatavoju rotas, bet joprojām sev meklēju tos ĪSTOS auskarus, kas nebūt nebūs manis pašas gatavoti...gaidu, kuri mani "uzrunās". Lai labi nēsājas jauniegūtie ausīši!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna! :) :)
Antra teica…
Ar šīm rotām redzu "veco labo" Aiju Vecrīgas bruģa slīpētāju :) ... tu saprati... ;)
Aija Elliņa teica…
Antra, es sapratu! :) :) :)
Anonīms teica…
Lai labi nēsājas Aijiņ ;)
Un piekrītu to ko teica Anna.

Tava vārda māsa,tā no kuras nopirki ausīšus :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, vārda māsa! :)