Rīsu krēms ar persikiem

Reiz Anitas blogā bija recepte ar nosaukumu Biezpiena sacepums bez specefektiem. Kā man patika šis nosaukums! :) Gribas nozagt šo ideju un teikt, ka man ir rīsu krēms bez specefektiem. Tāds ikdienišķs darba dienas vakariņu našķis. To pagatavojot nav jāveic 100 un 1 darbību, arī eksotiski produkti nav nepieciešami.

Vajadzēs-
1) rīsus (es šoreiz izmantoju rīsu pārslas, kas jāvāra 3 minūtes),
2) saldo krējumu,
3) cukuru, vaniļas cukuru,
4) konservētus persikus,
5) nedaudz rīvētas šokolādes.

DARU TĀ

Oriģinālajā receptē ir tā- jānovāra rīsus, jānolej ūdeni, jāatdzesē.

Manā gadījumā es uzvārīju no rīsu pārslām un piena tādu kā biezu putriņu. Obligāti jāatdzesē! Saldo krējumu saputoju ar cukuru, nedaudz pievienoju vaniļas cukuru. Uzmanīgi samaisīju saldo krējumu ar rīsu masu.

Deserta trauciņā liku krēmu, pievienoju sagrieztus koservētus persikus. Nedaudz uzrīvēju šokolādi.

Un sev servēju individuālu našķi, kurā uzsvars likts uz persiku! :DDDDDDD

Komentāri

Anonīms teica…
nu kādi komentāri, te taisni skriešus jāskrien, kamēr vēl ir palicis kaut kas, žēl, ka tik tumšš
sladkoješka
Aija Elliņa teica…
Paņem lukturi un joz! :) :) :)

nepievērsiet uzmanību, mēs te ar māmiņu sarakstamies! :) :) :) :)
Irēna teica…
mmmmmmmm, siekalas ntek...
Inese teica…
feina ideja sev uzservēt atsevišķi un tā garšīgāk nekā pārējiem :)
Neesmu rīsu fans, bet saldajos ēdienos man jebkurš produkts aizietu grabēdams :D un galvenais, ka smuki izskatās...
Aija Elliņa teica…
Paldies! :)

Zini, Inese, es ar šiem vīriešiem daudzajiem (dēliem un vīru) kopā dzīvodama :))))))) esmu dažreiz pamanījusies sev pat atsevišķu ēdienu pagatavot, ne tikai savādāk uzservēt :) :) :) Citādi lielajam vajag gaļu, mazajiem tikai makaronus... bet man gribas zivi!!! :) :) :) Nākas skraidīt ātri pa virtuvi :) :)
Anna teica…
Ļoti apetetlīgi! Man jau patīk, ka veikli pagatavojams...laikam zinu, kas šodien ar to našķēsies manās mājās :D
Antra teica…
:D Nu traks var palikt!!! Tik vienkārši un gardi!
Aija Elliņa teica…
Tur jau tā lieta! :) tiešām vielgi, ātri un garšīgi! :)

Mans mazākais gan ieraudzīja persiku un teica- šitais man negaršo! :DDDDDD
Antra teica…
Vot kā var negaršot persiki!!!??? Manam lielajam arī negaršo!!! Nedrīkst nest mājās neko ar persiku garšu! A pārējiem ta garšo!!! mmmm...
Anonīms teica…
Kā var negaršot persiki, visgarsīgākais auglis un vēl ar putukrejumu