Darbojamies


Vislabāk man patīk tās reizes, kad bērni izdomā paši sev kādu ''projektu''. Ne tāpēc, ka viņi man liek mieru un varu darīt savas lietas, bet tādēļ, ka tad man ir cerība, ka viņi izaugs par patstāvīgiem cilvēkiem, kuru galvenais jautājums nav- mamma, ko man darīt...

Šis interesantajā ''tehnikā'' veidotais Zibens Makvīns ir viens no tādiem projektiem :). Kristians man palūdza izprintēt krāsojamo bildi ar Zibeni un tad paņēma šķēres, sameklēja krāsainos papīrus, līmi un sāka darboties. Starp citu, šis krāsainais papīrs ir ļoti interesants- tam ir tāda kā samta virsma un tas ir saglabājies vēl no manas bērnības. Kristians plēsa papīrus mazos gabaliņos un līmēja virsū vāģim, kamēr tas ieguva bildē redzamo izskatu! :)

...un tad mēs sēžam un darbojamies un ik pa laikam atskan: ''Kristian, padod lūdzu līmi'' vai ''Mamma, vai šķēres ir pie tevis?'' vai ''Kur palika zīmulis? '' :). Un tā ir jauki un omulīgi darboties!

Komentāri

Inese teica…
:) superīgi :)
Samta papīru arī atceros no bērnības, bet man gan nav saglabājies... Tagad neesmu redzējusi tādu pārdošanā - vai kaut kur tomēr ir?
Aija Elliņa teica…
Es, Inese, arī tādu neesmu redzējusi veikalā... Bet tas tiešām piešķir darbam pavisam citu-tādu ''telpisku'' izskatu :)

Varbūt kāds ir manījis tādu pārdošanā?
Irēna teica…
Tavi bērni neapšaubami izaugs radoši un aktīvi! Un ko tad Mamma tai laikā grieza??
Aija Elliņa teica…
Nevaru teikt! bet gan ar laiku visi visu uzzināsiet! :))))))))

man šajā periodā ir daudz kam un ko griezt! :))))))
Anonīms teica…
nu man, kā šo mazbērniņu omītei viņi vispār liekās atjautības un izdomas kalngali, bet šodien jau visi bērniņi daudz apķērīgāki un gudrāki nekā manā bērnībā un ir jau arī pavisam citi informācijas avoti, nu super tehnika, to var pielietot arī kaut kur citur.
Aija Elliņa teica…
Vispār noteikti var pielietot!

Bet vakar Kristians man skaidri un gaiši pajautāja- mamma, vai es drīkstu kaut ko uz sienas uzzīmēt!? :))))))
Laine teica…
Super patstāvīgi puikas!

Un ko tu atbildēji par to sienu?
Elīna teica…
Savā bērnībā es pazinu vienu meiteni, kurai vecāki atļāva uz vienas sienas zīmēt un rakstīt. Ak, kā es viņu par to apskaudu:D Es pat sameklēju tapešu rulli mājās, pieliku pie sienas un tad zīmēju virsū.

Un samtaino papīru es ari atceros.
Aija Elliņa teica…
Laine, šoreiz es teicu NĒ! :) jo 1) viņiem istabā tikko ir pārkrāsotas sienas un 2) viņiem ir melnā tāfele, uz kuras var zīmēt zili zaļi! ;))))
Aija Elliņa teica…
Elīna, žetons par izdomu bērnības dienās! :) uzlikt tapeti un TAD zīmēt... bet panākts jau bija vēlamais- Tu zīmēji uz sienas! :)