Visi aicināti!



Kā jau dažkārt gadās, jau aizmirsu kurš kuru satika pirmais- vai Una no www.beninos.blogspot.com uzaicināja mani ''viesblogot'' savā blogā, vai es ierakstīju komentāru viņas blogā, bet noticis ir tā, ka es ar bērniem piedalos virtuālā Unas dēliņa Anša gada dzimšanas dienas ballītē! Vai jūs arī gribat?

To izdarīt ir pavisam vienkārši. Jāuzraksta kāds rakstiņš. Tēmas ir šeit :).

Padalieties ar citiem idejās vai atmiņās par jauku bērnu ballīti! Es labprāt atcerējos Kristiana dzimšanas dienu nu jau gandrīz pirms trim gadiem un pastastīju par to Unai un viņas bloga lasītājiem... laiks skrien ātri un dažreiz pakavēties atmiņās ir gluži patīkami!

Jauku ballīti!

Komentāri

Antra teica…
Jā... atceros kā stāstīji par šo pasākumu! Kā Ričiņam bija saskrāpēts deguns... :) Bērniem ir baiga tendence- ātri izaugt ;)
Aija Elliņa teica…
Vai ne? nu ļoti ātri! :)
Diāna teica…
Viņa uzaicināja arī mani, un man ir ļoti neērti, ka neesmu atbildējusi, bet man pagaidām nav nevienas īsti jaukas ballītes, par ko pastāstīt - un nākamā ir ieplānota 24. februārī, kad lielajam puikam paliks 7 gadi un Unas ballīte sen būs aiz muguras.
Aija Elliņa teica…
Diāna, gadās, ka viesi atsaka un netiek uz ballīti! Tas jau nekas...

Man faktiski arī tikai šī viena tā kārtīgi ir palikusi prātā... labi, nosvinēsiet forši 24.februārī un tad mums visiem pastāstīsiet, vai ne? :)
Una teica…
Diāna, vari taču arī paspņot par ideālo ballīti "kā būtu, ja būtu!" :) Vai pastāstīt, kas bērniem kādās svinībās gājis pie sirds - kādas rotaļas, kādi ēdieni... utt. :)
Anonīms teica…
jā, tā tiešām bija jauka ballīte ZOO dārzā un pēc tam mājās, bērni vēl šodien atcerās, jaukas bija arī Lielvārdes ostā un Četrās pēdās, Ričiņa 1. un 2. dzimšanas dienas, bet tas vairāk pieaugušajiem un mammai atkrita rūpes.
oma
Aija Elliņa teica…
Jā, 4 pēdās (Salaspils kafejnīca) mazais jubilārs visiem kafejnīcas viesiem izrādīja savas dāvanas! :))))) UN Lielvārde ostā atkal bija kamīns un visādi suvenīri un mantas kudzēm, tas viņiem arī patika! :)))