Minifotoalbumiņš Reinim

Šoreiz gribu jums atrādīt minifotoalbumiņu, kas veidots reciklēšanas jeb otreizējās pārstrādes veidā. Ideja pasmelta šajā interneta vietnē, kuru man atsūtīja Irēna. Bet es jau kā parasti tikai ideju paņēmu, bet visu pārējo saviem spēkiem! :)

Albumiņš ir maza dāvaniņa vīram vārda dienā. Albumiņā ir bildes, kurās esam tikai mēs divi. Meklējot tādas, ar lielu izbrīnu secināju, ka kopš mums ir bērni, mums ir tikai 5 !!! kopīgas bildes, jo pārējās esmu vai nu es ar bērniem, vai Reinis ar bērniem! :) Bet domāju, ka situācija drīz strauji mainīsies, jo nu jau fotografēt samācījušies abi puiši!

Un vispār- digitālajā laikmetā man pietrūkst bilžu, ko paņemt rokā un aptaustīt! :)

Vajadzēs-

1) tualetes papīru rullīšu kartonu vidiņus (jā, jā!),
2) kādu skaistu papīru ar ko tos aplīmēt,
3) printeri,
4) fotopapīru,
5) aukliņas, lentītes, rotājumus pēc izvēles,
6) līmi, šķēres u.c.

DARU TĀ

Dienu, divas pirms albumiņa taisīšanas saspiežu kartona rullīšus un novietoju zem kaut kā smaga.

Sameklēju papīru, ar kuru tiks aplīmēti rullīši. Es izmantoju veikalā Tiimari pirktu zīdpapīru. Nogriežu papīru vēlamajā lielumā.

Nosmērēju rullīšus ar līmi un aplīmēju tos ar papīru.

Uz fotopapīra sadrukāju vēlamās bildes apmēram tādā lielumā, kā sanākušas ''kabatiņas'' no rullīšiem. Lieko apgriežu.

Katrai ''kabatiņai'' izgriežu robiņu, lai vieglāk satvert fotogrāfiju.

Atliek visas kabatiņas sastiprināt kopā. Var izmantot visdažādākos stiepļotājus un talmīdzīgas tehniskas vienības. Tā kā man tādu nav, tad uztaisu caurumus un sasienu ar aukliņu. Tā kā albumiņš domāts vīrietim, ar īpašu izdaiļošanu arī neaizraujos.


Reini, daudz laimes vārda dienā! :)

Komentāri

Antra teica…
Brīnišķīga, sirsnīga dāvana. Un ļoti romantiska :) Tā ir... kad piedzimst bērni, mēs bieži vien aizmirstam, ka esam divi! Ja mūsu divu nebūtu, tad nebūtu arī brīnišķīgo bērnu! :)
Irēna teica…
Es ar pievienojos apsveikumam! Kāds man prieks par tik radošu cilvēku kā Aija!
Anonīms teica…
Ārprāts cik mīļi, taisni vai jāraud. Skaistums neaprakstāms! Tik vienkarši, bet ar izdomu. Tavam vīram gan ir paveicies ar tādu rokdarbnieci.
Aija Elliņa teica…
Vai, paldies par tik sirsnīgiem vārdiem! :)
Inese teica…
feini gan. Nemaz nebiju iedomājusies, ka var arī šitādas kabatiņas taisīt (kopš "modernajiem" fotoalbumiem nu jau liekas, ka kabatiņām noteikt jābūt caurspīdīgām... Kā mūs tā modernizācija ir sabojājusi...)
Aija Elliņa teica…
Jā, Inese, modernizācija kaut ko iedod, bet kaut ko arī atņem! :)
Anonīms teica…
Bezgala mīļi! :c)
Jā, bildes, bildes, bildes! Kā man sāp sirds, ka cilvēki (un es to skaitā) neveido šķirstāmus fotoalbumus...
Mums kopš dēliņa dzimšanas ne tikai nav bildes divatā, bet mums arī ir diezgan maz bildes, kur esam visi 3 kopā, jo vienmēr viens no vecākiem fotografē. :c)
Un fotografēt vispār vajag DAUDZ - notikumus, vietas, cilvēkus, jo viss mainās un tad ir tik žēl, ka k-kas nav iemužināts. Tā es vēl tagad, piem., šad tad iedomājos un mazliet nožēloju, ka nenofotografēju Brīvības pieminekli, kad tas bija remontā. Toreiz likās - kas tad tur, k-kādas stalažas, bet tagad žēl! :c)
Aija Elliņa teica…
Jā, taisnība... Bildēsim un bildēsimies! :)
Anonīms teica…
nu vai nav brīnišķīgs albūmiņš, to tak vajag izdomāt, kur tev tās idejas rodās , Reinītim gan ir noveicies ar tik mīļu dāvanu.
oma
Aija Elliņa teica…
Oma, saku taču, ka nošpikoju vienā mājas lapā! :))))) Reinis likās pārsteigts! :)
Agnese teica…
AAA cik smuki.....nu taa ideja, tik miilji...:)
Unknown teica…
kolosāla ideja, būs kādreiz jānošpiko! ;)
Aija Elliņa teica…
Ellia, špiko droši! :)