Mājās taisītas konfektes

Man patīk zināt, kas tajās ir iekšā. Zinu, ka ir treknas, vairāk par vienu nemaz negribas, bet zinu arī, ka tur nav nekā, kas pastirpinātu to garšu vai darītu ko tamlīdzīgu, un liktu man ēst tās vēl un vēl...

Patīk Anitas pārdomas- kā nopērkamo pārvērst par pašgatavotu.

Te viens variants, kā to izdarīt! Izdevniecības Žurnāls Santa galvenās redaktores Santas Ančas bērnības iemīļota recepte.

Vajadzēs-

1) 1 paciņu sviesta,
2) 1/2 glāze saldā krējuma,
3) 2 ēdamkarotes kakao,
4) 400 g cukura,
5) 1,5 glāzes ''Valmieras piens'' sausā vājpiena pulvera,
6) apviļāšanai kakao, kokosriekstu skaidiņas, RUF raibās cukura drumstalas (konditorejas rotājumi).

DARU TĀ

Sviestu, saldo krējumu un cukura vāra, kamēr izkūst cukurs, tad pieliek kakao un vājpiena pulveri. Maisa līdz masa kļust viendabīga, tad ņem nost no uguns. Atdzesē un taisa apaļas konfektītes. Apviļā kakao, kokosriekstu pārslās, cukura drumstalās.

Pamēģiniet un izbaudiet!

Komentāri

Anonīms teica…
nezinu vēl kā garšo, pēc sastāva vajadzētu būt labi, bet izskatās brīnišķigi
Aija Elliņa teica…
Paldies! :) Garšo labi!
Inese teica…
izskatās ņammīgi, un priekš manis arī gana sarežģīti (bet dikti gribas noprovēt)
Es te Z-svētkus pavadīju ruma bumbiņu gaisotnē (tās, kuras Tannis savā raid. gatavoja) - vienas riktīgi alkoholiskas bombongas un pagatavojamas dikti primitīvi :) Un tikai pavisam nesen atcerējos, ka tā arī neesmu pagatavojusi Tavu liķierīti :)
Anna teica…
Šitā "ņamma" jāatcerās, kad visas svētku končas būs beigušās...varen gardas izskatās!
Irēna teica…
man tā ir jauna recepte (paldies), bet paštaisītas konfektes ir jauki gan taisīt, gan dāvināt, gan pašam uzēst...
Antra teica…
Nu kā var teikt, ka var pietikt ar vienu!!! Man jau nu liekas, ka es gribētu pagaršot visas!!! ;)
Aija Elliņa teica…
Inese, kā tad tā? :)))) Aši pagatavo liķierīti! :)))) To jau var gatavot ne tikai Zsv, kam jau tādi garšo, var gatavot, kad grib :)

Jā, kam ir iedvesma, pamēģiniet! Tikai brīdinu, ka Valmieras piena sausais piens tagad vairs nav plastmasas burciņā, bet ir kartona pakā... vakar šī iemesla dēļ apgriezu otrādi visu Stockmann, kamēr atradu! :)
Anonīms teica…
Aptuveni cik daudz konfekšu sanāk no šāda daudzuma sasvtāvdaļu?
Aija Elliņa teica…
Man jāatvainojas, ka nesaskaitīju, bet varu teikt- sanāca daudz. Tās nebija 10 konfektītes, bija krietni vairāk, man bija saliktas uz lielas paplātes un tā bija pilna! Varbūt nedaudz palīdz ieskatam. Noteikti drīz gatavošu vēl, izskaitīšu :)