... un izlozes uzvarētāja ir...

... Anita, kas raksta brīnišķīgo blogu http://www.meklejotpriekus.blogspot.com/ un kopā ar māsu arī tik tikko dzimušo blogu http://www.ariprieki.blogspot.com/! Apsveicu no visas sirds!



Bet nu visu pēc kārtas.

Pirmkārt, paldies Lainei, kura reiz izlozēja kubu, varējām no viņas mācīties.

Otrkārt, paldies Zkss, ka vēl pamudināji komentārā un iedrošināji, ka būs interese par loteriju. :)

Treškārt, paldies visām 12 bloga lasītājām, kas pieteicās loterijai. Paldies par sirsnīgajiem vārdiem, ko saņēmu pieteikšanās e-pastos. Jauki, ka tajos iepazinos arī ar dažām lasītājām, kas pašas neraksta blogu un nav arī pieteikušās mana bloga sekotājos, bet uzmanīgi lasa manis rakstīto! Par to man milzīgs prieks! Paldies katrai no Jums!

Veikt izlozi man palīdzēja Rihards un Kristians un kā tas notika, varat pavērot nelielajā video. Piedodiet par kvalitāti, mans fotoaparāts nav īpaši stiprs videojomā :)))))).





Vienīgā nedaudz skumjā ''blakne'' šim pasākumam ir tāda, ka nevaru iedot cimdus visiem! :))))

Būsim kopā arī turpmāk!

Komentāri

Anonīms teica…
Aija - vismīļākie apsveikumi un laba vēlējumi Tev dzimšanas dienā! :)
Antra teica…
Super izloze!!! Visgodīgākā!!! Daudz laimes Tev apaļajā!!! ;) Daudz ideju, labu veselību, daudz sekotāju, daudz prieka, daudz visakā, tikai sniegu drusku mazāk! ;) Bučas!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anonīms, paldies, Antra! :)
Jūlija teica…
Apsveicu Anitu ar cimdiņu iegūšanu!

Savukārt tevi sveicu dzīves jaunā gadā iekāpjot! Lai rosība tavā mājā nekad neapklust un lai mēs par to visu varam papriecāties šeit! :)
Aija Elliņa teica…
Sirsnīgs paldies, Jūlija! :)
Una teica…
Dauc laims dzimšansdiena! Jap!
P.S. Bišķi jau man žēl ir, ka cimdi gāja man secen, bet es ticu, ka reiz pienāks tā laimīgā izloze, kad arī es kaut ko laimēšu! Lai Anitai siltas rokas!
Aija Elliņa teica…
Una, paldies! :)

nu ja, kad sāka nākt pirmie pieteikumi uz e-pastu, man uzreiz sirdssāpes piemetās, ka cimdi tik vieni! :)))

Domāju, ka šī nebūs pēdējā loterija manā blogā un varbūt vēl kāda rokdarbniece atkārtos ko līdzīgu, vai ne! :)
Anita teica…
Es esmu SATRIEKTA!! Naturāli! Oooo, man bija skaidra sajūta, ka gads būs īpašs un tāds sākums tikai apstiprina!! Aija, milzīgs paldies! Es tik skaidri ieraudzīju, kā šie cimdiņi derēs jaunajam pavasara mētelim, ka tiem bija pie manis jānāk!)))
Daudz laimes dzimšanas dienā un lai Tev vienmēr ir iedvesma blogam, jo tas tik daudzus cilvēkus iepriecina!
Aija Elliņa teica…
Anita, gads noteikti būs īpašs! :) Man prieks, ka Tev prieks un jauki, ka ir jau štāte, pie kuras pievilkt klāt cimdus!

Paldies par laba vēlējumiem!
Anonīms teica…
Vai, cik skaista izloze!! Burvīgi redzēt tik ilgu apmaisīšanu :) Patiešām labi bērni - klausa uz vārda :)
Daudz laimes dzimšanas dienā!

Zane
Anonīms teica…
Pievienojos sveicēju pulkam!
Anonīms teica…
nu kāda super ideja un cik skaisti novadīta un kāds bērniem prieks ņemt visur dalību, Aija tu esi nu vienkārši bez skaļiem vārdiem , TĀĀDS MALACĪTIS, man lepnums par tevi
Aija Elliņa teica…
Ai, cik mīļi, ja es vēl zinātu, kas ar mani lepojas... vienalga- paldies! :) :)
Anna teica…
Milzīgs paldies Tev, Aija, no manis- paldies par iedvesmu blogot, paldies par iedvesmu jaunos darbos, paldies par brīnišķīgo ideju izšūt cimdus...manas rokas un prāts vēl tikai mācās to darīt, bet tas ir tikai Tavs nopelns.
Aija Elliņa teica…
Anna, ja šādus vārdus izlasi no rīta, tad diena būs izdevusies (to es par sevi) :))))))

Paldies, mīļš paldies! Vārdu trūkst, cik esmu aizkustināta!
Zkss teica…
Apsveicu Anitu ar foršu jaunā gada uzsākšanu:) Lai labi valkājas!

Savukārt Aijai sveicieni vēlreiz dzimenē un cildinājums par nesavtību!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Zkss! un vēlreiz paldies par mudinājumu rīkot loteriju, tā noteikti nebūs pēdējā! ;)