Vēl viena diena, lai pieteiktos cimdu loterijā

Atgādinu, ka palikusi tikai viena diena, lai pieteiktos cimdu loterijā! Cimdi būs mana dāvana kādam no bloga uzticīgajiem lasītājiem.

Visām loterijas dalībniecēm, kas ir atsūtījušas man uz e-pastu aija.ellina@inbox.lv pieteikumu, esmu aizsūtījusi atpakaļ apstiprinājumu, ka pieteikums saņemts.

Rezultāti tiks paziņoti rīt no rīta. :)

Komentāri

Jūlija teica…
Pieteicos arī es, varbūt ka noveiksies beidzot arī man... jo loterejās īpaši nekad nav veicies...
Aija Elliņa teica…
Jūlija, man jau tagad sirds sāp, ka visi nedabūs cimdus :)))))), bet tāda jau ir tā loterijas īpatnība! :)
Anonīms teica…
Ha! Un man jau (gandrīz) tādi ir! Tāpēc arī nepiesakos, lai neveidojas viltus konkurence. :c) Bet gribētos... :c)
Anna teica…
Aija, paldies par lielisko piedāvājumu, bet, lai kā gribētos iegūt savā īpašumā Tavu oriģināldarbu, atstāju savu skopumu malā un nepiesakos- Tu mani esi "saindējusi" ar tiem rotātajiem cimdiem- šodien jau atkal veikalā snaikstījos gar cimdu groziem, lai nopirktu k-ko apdarināšanai...
Aija Elliņa teica…
Līga, trīs puķes taču ir labāk nekā divas, vai ne? :))))))))

Anna, es zinu, kā tas ir- sāku ar vieniem cimdiem māsīcai, jo nebija uz ātro ko uzdāvināt Zsv un pēc 2 gadiem jau sašūti kalnu kalni! :))))

Lai nu kā, paldies!