Ikdienas proza no smieklīgās puses

Vai, manu dieniņ, nu kā lai rod līdzsvaru dzīvē? Kamēr atļaujos šonedēļ žēlot sevi par joprojām sāpošu žokli un mēģinu izbēgt no nepatīkamajām sajūtām draudžaini adot un papildinot savas aksesuāru kolekcijas... kas gan notiek mājā?

Nu to var aplūkot šajā bildē... :))))))) Nabaga bērnam visvecākās un nolāpītākās zeķes kājās un tās pašas ar caurumu! :))))

Aija, saņemies! :)))

Komentāri

Irēna teica…
varbūt tas ir pamudinājums uz zeķčību taisīšanu? :))
Antra teica…
:D :D :D tieši tā!!! un nākamais blogā lai būtu bērnu zeķčību kolekcijas apraksts! :P
Aija Elliņa teica…
Sarunāts! Tā būs jādara! :)))))
Zkss teica…
Acīmredzot bērnm šīs ir visssssmīļākās zeķes! Jāuzada tādas pašas!
Aija Elliņa teica…
Laikam gan, Zkss, tā varētu domāt! :)))))
Antra teica…
Tikko uzzināju kas tās par zeķēm! :D :D :D ak dies! tas TIEŠĀM ir nopelniem bagātas zeķes :D
Aija Elliņa teica…
Nu bet ko es Tev saku!!! :))))
Anonīms teica…
Nu vai nav ārprāts, tik daudz omas un vecvecmāmiņa, un bērns ar tādām zeķītēm, fiksi visus pie darba
oma
Aija Elliņa teica…
Nu!? Lūdzu lūdzu, omas, visas pie darba! :))))))
spaariite teica…
bērnam tās tak ir mīļākās zeķes. tikai mums tas liekas traki-caurumi. arī man ir ļoti mīļas lietas ko valkāju, lai cik briesmīgi tās izskatās citu acīs
Aija Elliņa teica…
... un tad kādreiz paskaties kritisku aci un domā- ak šausmas, kā es staigāju!!! :)))) bet lietas mīļumu jau tas nemaina, vai ne, Spaariite? Jā, man arī pazīstamas šādas sajūtas! :)
Elīna teica…
Man līdzīga problēma. Vairs nespēju tikt līdzi vīra caurumu veidošanai zeķēs:D bet viņam zeķčības nederēs, zābakos jāvelk.
Maija teica…
Nu kā - to, cik ļoti mīļas zeķes mēra pēc caurumu daudzuma tajās. Elementāri! :)
Maija teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Irēna teica…
visām caurām zeķēm pieliksim zīmīti- manas mīļākās zeķes!! :))
Aija Elliņa teica…
Tik daudz svaigu domu un ideju šī rakstiņa komentāros! Visām paldies! :)))))) Pilnīgi uzlabojās oma!
un vispār, mēs šitā kolektīvi sāksim riktīgi sevi mīlēt- Slinkos pavārus nosauksim par aizņemtajiem cilvēkiem, kam nav laika gatavot, caurās zeķes- par mīļākajām zeķēm un vēl un vēl! :)))) Man patīk! :)
Inese teica…
:) es arī kautrīgi savelku zem sēdekļa savas caurajās zeķītēs ievīstītās kājeles :))) Tās man ar dārgas kā piemiņa!!!
Kāreiz vakar no mammas saņēmu vilnas zeķīšu pārus sev un lielajam bērnam un nopriecājos, cik labi, ka ir tāda mamma, kas arī par praktiskām lietām piedomā, kamēr es te pa augstām matērijām plivinos caurās zeķēs :)
Aija Elliņa teica…
Vai ne, Inese? Precīzi teikts! :) Kamēr mēs taisam ''lielo mākslu'' :))) kāds varētu parūpēties par ikdienišķo! :)
Anonīms teica…
cik jauki pēc daudziem gadiem šo palasīt, omītes laikam tā neko neizadīja, bet nopirka gatavas zeķites