Tunča rīsu salāti

Vakar atskanēja zvans no kaimiņienes: ''Mana māsa izvācas no dzīvokļa un met ārā Burdas, vai atnest tev vai izmest?''. Nu nekādā gadījumā neizmest :)!

Paldies kaimiņienei, ieguvu ne tikai dažas labas piegrieztnes, bet arī garšīgas vakariņas šovakar.

Tātad- žurnāls Burda 2008/1. Salāti nosaukti ''Katalonijas salāti ar rīsiem''... lai nu paliek tā Katalonija, bet salāti atbilda visām manām gaidām gan garšas ziņā, gan izskata- nu īsta krāsu terapija!

Vajadzēs (daudzums paredzēts 4 personām)-
1) 200 g rīsu,
2) 100 g zaļo olīvu bez kauliņiem,
3) sarkano papriku (man bija dzeltena),
4) 1 lielu tomātu (es ņēmu ķirštomātiņus),
5) 150 g konservēta tunča,
6) 2-3 marinētus gurķus (es lietoju Spilvas pipargurķīšus),
7) olīveļļu un viena citrona sulu,
8) melno malto piparu u.c. garšvielas (es lietoju Santa Maria Vidusjūras garšaugu maisījumu).

DARU TĀ

Es neievēroju receptē dotās proporcijas, taisu tādu daudzumu, cik paredzēts ēdāju.

Novāru rīsus, ūdenī piemetot klāt buljona kubiņu. Ūdeni noleju, rīsus atdzesēju, bet atstāju nedaudz siltus.

Sagriežu visas sastāvdaļas, savienoju ar rīsiem, pārleju ar olīveļļu (citronu šoreiz nepievienoju). Samaļu melnos piparus un pārberu Vidusjūras garšaugu maisījumu.

Man ļoti garšoja, pamēģiniet arī jūs! :)

Komentāri

Anonīms teica…
Patiesībā man vizuāli tas apetīti neraisa (drošvien to gurķu dēļ), bet, ja Tu saki, ka ir garšīgi, būs jāpamēģina. ;c)
Aija Elliņa teica…
:))))) liki, nākamreiz gurķus paslēpšu! :))))
Antra teica…
Nu kā mazie marinētie pipargurķīši var neradīt apetīti! Man pilnīgi siekalas saskrēja! Mmmm... ķirštomātiņi un mazie kraukšķīgie pipargurķīši! :))
Aija Elliņa teica…
Antra, vai tad tuncis nav tas, kas Tevi te varētu iedvesmot? :)
Antra teica…
Nu tuncis mani pilnīgi noteikti iedvesmo vispār kā tāds ;) Tā, ka šo recepti es obligāti izmēģināšu!
Aija Elliņa teica…
Pēc tam noteikti pastāsti, kā patika!
Anonīms teica…
tie jau lec no ekrāna mutē!
Aija Elliņa teica…
:))))) Pārsmējos! Forši!
inesite13 teica…
Izsalkušam cilvēkam (man)tādu nevajadzētu skatīties. tagad tikai viena doma prātā - tunča salāti ar rīsiem. Ņammmm...
Aija Elliņa teica…
:) Inesite13- virtuālā draudzība... un virtuālās pusdienas! :))))))) Dauzos... :)

bet paēd gan kaut ko! :)
Antra teica…
Nu tad atkaitos. Vakar gaidīju sen neredzētu draudzeni, cepu gaļas pīrāgu un taisīju šos salātus. Modifikācijas veicu tikai mērcītē. Man mājās bija burvīga Spilvas dzeletena mērcīte tādā kantainā pudelītē, ja nemaldos bazilika mango... un vēl pa virsu uzgriezu nelielu sarkano sīpoliņu. Mums dikti viss garšoja... mmm... ļoti... bet pārsteidzos ar sīpoliņu... dažs labs palika salātus nenogaršojis :S Bet pats vainīgs! Nu ļoti laba garšas buķete! :)
Aija Elliņa teica…
Man prieks, Antra! Jā, man arī tieši tā garšas buķete vislabāk patīk!
nu ko darīt ar tiem sīpolu vispār nelietotājiem? :)))))) lai paliek neēduši! Nu uztaisi nākamreiz bez sīpoliem! :)