Re-darbu konkurss ''Lai top dāvana!''


Izskatās, ka šodien tāda starpblogu sadarbības diena, vismaz manā blogā noteikti! No rīta jau rakstīju par Unas bērnu ballīti, tagad varu pastāstīt arī par Irēnas izloloto un iedvesmoto konkursu Lai top dāvana! Nosacījumus un noteikumus varat izlasīt šeit :).

Atceroties Ziemassvētkos atrādīto dāvanu birumu, man nav nekādu šaubu, ka dāvanu idejām nebūs gala. Pavisam uz ātru roku- Annas dāvanu zābaciņi, Anitas krūžu paliktnīši, Ineses enģeļi, Irēnas pašas gatavotās kartiņas un pakaramie dekupāžas tehnikā, Unas pasakainā oranžā vestīte, neskaitāmās pašu rokām gatavotās garšīgās lietas no Ilzes, Anitas bloga... un tas ir tikai tas, kas ienāca man momentā prātā! Mans priekšautiņš un virtuves cimds arī ietilpst šajā kategorijā!

Nu ko- dalīsimies ar idejām, jo neba jau rakstām blogu tikai pašu priekam! :) Piedalamies konkursā! Es arī noteikti piedalīšos ārpus konkursā :))))))).

Un vēl atgādinājums, ka Irēna gaida idejas ne tikai no blogotājām, bet arī visām radošām būtnēm, kam nav sava bloga!

Komentāri

Anonīms teica…
Super! Būs man arī jāpiedalās!
Aija Elliņa teica…
Nu re! noteikti piedalies! :) Tavā blogā papilnam dāvaniņas, kas atbilst konkursa ''nolikumam'' :))))